Summer color-block


Opšte je poznato koliko volim haljine, a što neobičniji kroj ja sam zadovoljnija. Takođe obožavam color-block varijante, i kada malo bolje razmislim, ljeti sam poprilično u takvim odjevnim kombinacijama. Imajući u vidu moje afinitete moraću reći da je ova haljina bila odličan izbor. Narandžasta-boja koja je ovog ljeta pobjednik sezone, sa ovom bojom koja je po meni mješavina braon i bež je odličan izbor za ljeto, plažu, preplanuli ten koji će doći do izražaja uz ovu neonsku boju i sigurna sam da nećete zažaliti ako je spakujete u kofer kada krenete na odmor. Kroj popularno nazvan tent daje vam mogućnost uživanja u nošenju haljine, gdje vas ništa neće stezati, osjećaćete se komotno. Posebno je interesantno što nije jednaka nego je na krajevima duža, a naprijed kraća. Jedino što mi je malo zametalo je to što je haljina pomalo providna pa biste veš morali prilagoditi tome i obući neku bež varijantu, i što je i mene samu iznenadila boja jer nisam očekivala neon narandžastu, ali nema veze, ljeto je. Na fotografiji na sajtu SHEIN boja je malo umjerenija i djevojka je na štiklama. Pošto ja uz duge haljine rijetko nosim štikle jer sam jako visoka (180cm), i nekako mi ne stoji to sve zajedno, ja sam se odlučila na skroz ravne sandale, ali svakako izbor je na vama. Sve u svemu ja sam zadovoljna, i jedva čekam more i plažu da je obučem.

HALJINA - SHE IN
NAOČARE- ADJA ACCESSORIZE








Comments