Dezzle pink by Avon

Jedan oz lakova koje sam dobila od kompanije Avon iz njihove kolekcije GEL SHINE bio je i ovaj lijepi rozikasti lak naziva DEZZLE PINK. Moram reći da mi se i ovaj lak poprilično dopao, i vrlo ga je lako kombinovati. Nježno roze boje sa primjesama boje dinje, nekako je stvorio savršenu kompoziciju ovog decentnog laka za nokte koji na noktima izgleda jako lijepo.

Kao što i sam naziv kaže, GEL SHINE lakovi su sjajnog finiša, nadlak im čak i ne treba. Dobro su pigmentirani i uglavnom mogu proći sa jednim slojem, ali meni je ovaj malo prozirniji u odnosu na ostale, pa mi je tri dovoljno da budem zadovoljna i da se vidi da imam lak na noktima.

Lak ima sitni šimer u sebi koji se ne primjeti kada nalakirate nokte, ali je ako se bolje zagledate moguće je vidjeti presijavanje. O pakovanju ovih lakova nemam šta za dodati: dolaze u standarnoj četvrtastoj AVON ambalaži, sa jako dobrom četkicom i mislim da su svi zadovoljni njihovim lakovima. Meni se boja dopala jako, i to što u samom nazivu nosi riječ "pink", ne znači da je standardno roze, oni koji vole pomalo neobične varijacije ove boje, upravo DEZZLE PINK će oduševiti. Ja ovaj lak jako često nanosim i moja preporuka svima koji žele decentan i  suptilan izgled noktiju.




Comments

Post a Comment