Orange You Crazy

Nedavno sam dobila paketić od kuće AVON. Kada sam u kesi vidjela da su lakovi za nokte obradovala sam se imajući u vidu da volim lakove, ali sam se i brinula koje su boje. Svi koji me znaju, znaju i to da sam luda za bojama, a to podrazumijeva i boje lakova za nokte. Kada sam otvorila i vidjela ljepote bila sam jako zadovoljna. Povrh svega i jedan TOP COAT i to baš u momentu kada sam trebala da kupim novi, takođe stigao je i "sušač" laka za nokte moj omiljeni u spreju i jedna  iglica za ukrašavanje noktiju. Jedan od lakova sam pomenula u svojoj maratonskoj priči, i mislila sam prvo o njemu pisati....aliiii zaljubila sam se u ovaj. ORANGE YOU CRAZY.

Lak je iz linije GEL SHINE koja ima nove boje, jedna od njih je upravo ova i oduševljena sam. Zamislite preplanuli teh, ljeto, more i ovaj lak...ja baš to zamišljam.
Lak je u standardnom pakovanju koje AVON ima, dolazi 10 ml u bočici. Sam naziv GEL SHINE obećava sjaj koji uspješno parira gelovima koji su jako popularni i imaju visok sjaj.
Četkica je njihova standardna, lak možete preći i u jednom sloju neće biti velikih odstupanja niti puno uočljivih "brazda", ali je savršen ukoliko ga nanesete u dva sloja.

Iskreno nisam bila neki ljubitelj narandžaste boje, ali ovaj lak mi je baš lijepo "sjeo" i jako mi se dopao. Što se tiče trajnosti ja sam ovim lakovima zadovoljna i preporučujem ih svima. U narednim postovima ću vas upoznati i sa ostalim ljepotanima.


* foto by Slađan Novaković

Comments

  1. Jako lijepe slikice :) A i lak je lijep ko voli narandžastu.. Inače ovi lakovi su im pun pogodak :)

    ReplyDelete
  2. Bas je lijepa boja, prava proljetna! Ocekujem i postove sa ostalim nijansama :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, baš je divna, oduševila sam se. Biće, bukvalno ne mogu da sačema da fotografišem one koje sam dobila :)

      Delete
  3. Divna mi je ova boja! Fotografije su odlične i lepo prikazuju boju. Pre sam bila zadovoljna kvalitetom AVON lakova, pa možda uzmem neki sad za leto. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na lijepim riječima. Ja sam konstantno zadovoljna, tako da topla preporuka :)

      Delete

Post a Comment