Japansko iscrtavanje obrva

Kada sam se gledala u ogledalo imala sam dvije želje: da imam ljepše zube i obrve. Morate priznati da sam skromna. Ne mislim da sam neka vrsna ljepotica, ali sa zadovoljna sobom oduvijek bez obzira na višak kilograma, tako da što se tiče korekcija stvarno sam bila nezadovoljna svojim zubima, koji su bili svaki priča za sebe, kao i obrvama, koje sam što genetski naslijedila veoma bezveznog oblika, a i prvo čupanje u tinejdžerskom dobu bilo je fatalno. I ono što mogu da kažem je da sam imala sreću i da sam želje ostvarila. O korektivnom intervenciji na zubima neću pisati, to je nešto što se vrlo često radi i pitanje je samo izbora dobrog stomatologa, dok današnji post posvećujem metodi japanskog iscrtavanja obrva.

Kada su nekada davno ušle u modu tribal obrve bile su mi nekako ružne, i nikada nisam imala želju da ih tetoviram jer sam se baš plašila da nema nazad. To je to. A te precizno iscrtane forme mi se baš nisu dopale. Posebno ako vam ih loše nacrtaju, onda je bolje da ih nikako i nemate. Tako da sam dugo proučavala japansku metodu iscrtavanja, bilježeći pluseve i minuse i na kraju našla "majstora" čiji mi se rad jako dopao i u koga sam imala povjerenje tako da sada zadovoljno stajem pred ogledalo.O ovom postupku se dosta može pročitati na internetu, ali ja ću vam opisati svoje iskustvo. U salon Stars sam otišla da snimim neku priču za svoju emisiju i prije svega dopao mi se ambijent. Ja sam jako opterećena higijenom i toliko mi je stalo da mjesta koja posjećujem budu čista te je to presudno kada negdje uđem da li ću i dalje odlaziti. Tako sam ovdje imala zaista samo riječi hvale jer sve odiše čistoćom. Takođe ljubaznost svih zaposlenih je ono što je moju ocjenu o ovom salonu podiglo za još jedan broj. Razgovarajući  tako sa Biljanom koja je i vlasnik salona, pomenula sam jednom da bih željela da promijenim oblik obrva jer su moje užasne, predložila mi je da mi ih ona uradi. Bila sam jako uzbuđena pri samoj pomisli da ću konačno da prestanem da došminkavam obrve, da ih korigujem i šta sve ne da bi iole bile normalne. Tako sam prihvatila poklon i krenula u proces "moje nove obrve".
Mnoge drugarice su već uradile obrve ovom metodom, te su i iskustva bila različita, neke su se žalile na bol, neke na to kako su izgledale posle, neke nisu bile zadovoljne bojom, neke opet euforično prezadovoljne, tako da sam generalno bila informisana o mogućim posledicama, ipak krajnji rezultat i sam postupak je bio skoro pa potpuno bezbolan i ja sam zaista zadovoljna obrvama. Ovo su moje obrve prije postupka. Priznaćete jako otužno.
Prije svega rekla sam da je bitno da je pribor kojim se radi sterilizovan i da se sve odvija u sterilnim uslovima.

Postoji posebna oruđa kojim se mjeri gdje biste tačno trebali imati obrve i kog oblika u odnosu na vaše lice i konture, te je tako i Biljana meni uz pomoć ove spravice (ne znam kako se zove) precizno prvo iscrtala oblik obrva koje bih trebala imati.






Nakon toga uslijedilo je i prvo nanošenje pigmenta jako tankim pokretima. U tom prvom dijelu nije bilo anestezije. Bol je maaalo intenzivniji od onog kada čupate obrve, bar meni. Ima ga, postoji ali meni je tu jedino "gadan" osjećaj kada odjetite kako vam skalpel siječe kožu. Kao što rekoh to je veoma kratkotrajno, i u toku postupka se dodaje malo anestetika te je ostatak procesa bezbolan.




Bitno je da budete relativno mirni, a ne kao ja koja sam stalno pričala i pravila grimase, tako da Biljana hvala na strpljenju i što mi nisi napravila za kaznu cik-cak obrve :). Uglavnom kada sam se pogledala u ogledalo bila sam malko začuđena jer su mi obrve bile poprilično razmaknute, a sada je normalan razmak od korijena nosa do obrve i imam blagi luk, tako da nakon što su stavili boju da se ujednače izgledalo malo agresivno, ali već nakon dan dva navikla sam se i kako je vrijeme prolazilo i spadale krastice obrve su izgledale skoro prirodno.




I evo mene sa nakrivljenom kapicom i novim obrvama :)

Poslije postupka je jako bitno da nakon sat vremena operete lice dječijim sapunom kako bi limfa spala, a zatim da dobro namažete kremom Pantenol ili Vazelinom. I da taj postupak ponovite dva do tri puta do spavanja. U toku noći namažite deblji sloj, a narednih dana obavljajte redovnu higijenu uz redovno mazanje. Kada počnu da otpadaju krastice pažljivo ih uklonite, a znam za slučajeve gdje ih uopšte nije ni bilo. Korekciju sam radila nakon četiri nedelje i evo kako su izgledale obrvice posle korekcije.


Evo ovdje i video kako je izgledalo live iscrtavanje mojih obrva, i još jednom veliko HVALA Biljani i curama u Stars salonu ljepote :*


Comments

  1. Ooooo super su!!!! Koja je inace cijena ovog iscrtavanja? Ovo bi mi ustedjelo vrijeme, zivce i novac!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaaa :) Za cijenu nisam sigurna, ja sam ih dobila na poklon. Mislim da je oko 110-115eura. Daaaaa jako je dobra stvar. Vjeruj mi.

      Delete

Post a Comment