Insta #mart

Meni vrijeme toliko brzo prolazi, da ne stignem ni da se okrenem, a novi mjesec je već tu. Pošto ponovo nisam stigla da napišem ništa korisno, odlučih se da ovaj post bude moja insta post. Iako oni koji me prate putem ove mreže već znaju da sam tamo koro svakodnevno aktivna, evo iovdje malo da napravim retrospektivu.

Veoma često postavljam fotografije svog sino, i to je kada malo bolje pogledam bilo možda i najčešće što sam postavljala otkako sam na Instagramu. I mart su obilježile fotke i snimak mog dječaka, moje duše i sreće najveće. Mog Nikole.



Tu su i fotografije sa radnog mjesta. Ujutru kada uhvatim vremena uzmem i koju fotku dok radim. Ranije sam to izbjegavala, ali u poslednje vrijeme i ja malo pravim ustupke sopstvenim stavovima :).






Otkako sam prešla na novi režim života, trudim se da kuvam raznovrsnije te tako sebe motivišem fotografisanjem svojih kulinarskih majstorija.





A tu su naravno i fotografije nastale bez specijalnog povoda, ili one koje sam koristila u postovima. Tu je i jedan divni poklon moje drugarice Daniele Mešalić koja pravi sjajan nakit.


Kao i fotografija sa otvaranja BUZZ Sneakerstationa u Bijeljini, kome sam prisustvovala.
Kao i jedna nostalgična fotka sa divnog putovanja u Brisel, koju sam stavila u znak žaljenja jer je svijet postao jako surovo i opasno mjesto :(.
Ipak za više fotki, posjetite moj Instagram profil @sanjinsminkeraj.

Comments

  1. super su sve fotkice, moram te zapratititi na instagramu! :) Krasne odjevne kombinacije!
    xx
    http://www.littlemisstwiggy.com/2016/04/spring-breeze/

    ReplyDelete

Post a Comment