COLOR TREND vinyl lip gloss

Danas ću pisati o jednom finom sjaju za usne koji me je pozitivno iznenadio. Naime jedno vrijeme sam bila veliki obožavalac sjajeva za usne, to je onaj period srednje škole kada su i postali popularni. Toliko sam ih voljela da sam anatemisala ruževe za usne iz upotrebe, da bi prošlo nekoliko godina da ih ponovo vratim. U svakom slučaju tada sam izbjegavala jarke boje, birajući uglavnom nešto svjetlije i neutralne nijanse. Ipak poslednjih godina jako volim intezivne boje, i kada sam od AVONA na poklon dobila ovaj sjaj jako sam se obradovala.


Sjaj je iz linije COLOR TREND namijenjen nešto mlađoj populaciji, pa sam upravo zato i bila pomalo skeptična da li će mi se dopasti, jer ne preferiram posebno ovu liniju, ipak svemu treba dati priliku, te sam i ja tako dala priliku ovom sjaju i prijatno se iznenadila.

Sjaj dolazi u kartonskoj ambalaži, roze boje, koju kada otvorite dobijete tubicu. Sjaj se polako istiskuje pritiskom prsta i izlazi onoliko koliko vi želite, pa na početku korištenja budite obazrivi ako ne želite da izađu velike količine sjaja.


Što se tiče boje ona je zaista lijepa, nijansa koju sam dobila PLUM BLAST je divna i meni savršeno odgovara. Sam sjaj je vinyl lip gloss što obećava visok sjaj, što on i jeste. Pigmentacija je odlična, nije toliko ljepljiv kada se nanese, traje nekih sat dva, kao i ostali sjajevi sličnog sastava i kada se skine sjaj ostaje i dalje boja na usnama, ne toliko intezivna, ali izgleda solidno. Ono što će možda nekoga obradovati jeste da je sjaj slatkastog ukusa.




Sve u svemu solidan proizvod i lijepo izgleda na usnama.

Comments

Post a Comment