AVON LUXE COUTURE CREME LIPSTICK

Moram da kažem na početku da je ovo prvi ruž za usne iz LUXE linije koji sam ikada i probala, i da sam već na prvo nanošenje bila zadovoljna pigmentacijom i mekoćom koju ostavlja na usnama.
 Kao i svi njihovi ruževi, dolaze zapakovani u zlatno crnu kutijicu, dok je ambalaža pretežno zlatna.

Prije nego što sam otvorila pakovanje obradovao me je naziv ruža, tj.nijansa jer sam ovih dana u potrazi za koralnim tonovima, te je STYLISH CORAL zaista obećavao.


Ipak uzbuđenje je splasnulo kada sam otvorila pakovanje i vidjela da je ruž više narandžast, na granici sa bojom cigle, što se mom viđenju koralne nijanse ni malo ne podudara.

Ipak bez obzira što nije moja boja, ne mogu zanemariti kvalitet proizvoda.Linija COUTURE CREME LIPSTICK obećva ono što stoji u samom naslovu.  Lijep, kremast i pigmentiran ruž kratak je opis. Zaista hidrira usne, relativno je postojan, oko 2-3 sata može biti i dalje vidljiva boja. Ni sama boja nije loša kada se nanese. Malo je svjetlija nego samo pakovanje, te za one koji vole ove narandžaste nijanse, pretpostavljam da će biti pravi izbor.

Ako želite bogat i kremast ruž koji će dati liep i prijatan osjećaj vašim usnama, onda je ovo pravi izbor za vas.





Comments