Essence HIDDEN SECRET

Danas ću napraviti kratki osvrt na jedan ruž za usne koji mi se dopao na prvi pogled, ali koji se ispostavilo i nije baš najbolji za mene. Riječ je o ružu iz linije SHEER & SHINE. Ja sam dobila nijansu 04 HIDDEN SECRET.

Što se tiče pakovanja, ono je obično. Prozirni poklopac nagovještava boju ruža, a sama ambalaža je srebrna. Linija se sastoji od 12 nijansi od kojih preovladavaju nude nijanse.
Što se tiče boje ona nije pretjerano pigmentira, nude varijanta i upravo takva je i na usnama. Daje malo boje i visoki sjaj, idealna varijanta za posao.
Što se tiče trajnosti, moguće je da "preživi" oko 3 sata, ali postepeno spada. Posebno ako jedete to je mnogo brže. Jako je ugodan na usnama, i ne stvara osjećaj težine i više je nekako poput balzama za usne. Ukoliko volite lagane ruževe, ne specijalno napadan, za svaki dan, ovo je varijanta za vas.l





You may also like

2 comments :

  1. Jako lijepa nijansa, meni se mnoogo dopada :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, lijepa je, ali ja više volim nešto jače nijanse.

      Delete

Sanji ŠminkeRaj. Powered by Blogger.

Subscribe to our Newsletter