Essence All about ROSES

Nemam loša iskustva sa Essence sjenkama. Uglavnom  imaju lijepe palete, ne tako loše teksture, i jedino što im zamjeram je preovladajuće sjenke sa sedefom i sitnim šimerom u odnosu na mat varijante koje su meni mnogo ljepše i zahvalnije za šminkanje. U paketiću koji sam ja dobila na recenziranje došla je i ova All about ROSES. 

Moram priznati da mi se dopala na prvi pogled, odnosno riječ o njansama koje često koristim i kombinujem za svakodnevni makeup.
Dolazi u plastičnoj pravougaonoj ambalaži, prozirnoj. Težine 9,5 g. Sastoji se od 8 nijansi uglavnom sa roze tonom, dok su nešto tamnije između boje šljive i braon varijacije. Na pozadini su opisane, kao i postupak za nanošenje.

Kada je riječ o teksturi ono što se da zaključiti jeste da su jako nježne i mekane i ostavljaju dobar trag na očima, postojane su uz odgovarajuću bazu, i ja nemma problema sa blendanjem. Imate kombinaciju mat i metalik sjenki, koje su naravno u korist ovih sa šimerom.




Opšti zaključak je da je ovo idealna paletica koja za uloženi novac daje odgovarajući kvalitet, i koja je idealna za romantične dnevne lookove, dok ima i tamnija varijanta za noćne izlaske koja nije ni malo loša. Moja jedina zamjerka što se malo truse kada ih nanosim, ali je i to zanemarivo.


Comments

  1. Paleta je zaista predivna! :D

    ReplyDelete
  2. meni su super ove sjenke, imam ovakve samo je drugi sklop boja :D meni se dosta truse i to je jedino sto mi smeta :D

    ReplyDelete
  3. Bas mi se svidja, mogla bih je kupiti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lijepe su boje, čini mi se da se lako kombinuju i da bi većini odgovarale. :)

      Delete
  4. Imam All about bronze, u njoj su sve sa simerom. Ja ne volim mat sjenila, tako da su ove paletice za mene pun pogodak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja povremeno volim sa šimerom, ali mat su poslednjih godina moj izbor.

      Delete
  5. Predivna paletica! Obozavam ih sve :)

    ReplyDelete

Post a Comment