CATRICE FALLOSOPHY

Opšte je poznata moja ljubav prema lakovima za nokte. I čim ih ugledam u nekom paktiću, jako se obradujem. Mada ih u poslednje vrijeme toliko dobijam, da ni sama ne znam šta ću. Kada je riječ o ovim Catrice lakovima iz LE kolekcije, priznajem da je bila ljubav na prvi pogled. Meni se to dešava sa kozmetikom. Kako jako volim boje, reagujem na njih čim ih ugledam. Dvije nijanse ovih lakova odmah su mi se dopale, a vjerujem da će i vama.
Kao što rekoh riječ je o LE kolekciji "FALLosophy" kuće Catrice, koja ima još tri laka za nokte, tri ruža za usne, rumenilo, tri sjenke za oči i četkicu za nanošenje. Ova kolekcija je prava jesenja, sa toplim tonovima, prelijepim nijansama ljubičaste i sive boje. Ja sam dobila nijanse C01 Mystic Moss i C02 Mauving Leaves.
C01 Mystic Moss je nijansa sive koja u sebi ima sitne čestice šimera. Iako kada ga ugledate djeluje kao lak koji je potrebno nanijeti samo jednom, izgled definitivno vara. Neće vam biti dovoljan jedan sloj. Uz obavezna dva sloja, lak izgleda lijepo na noktima, meni je dugo trajao i relativno brzo se suši. Lijepa nijansa, za ljubitelje sive boje. Četkica je njihova standardna, a bočica izgleda jako lijepo sa srebrnom imitacijom javorovog lista.



 C02 Mauving Leaves je takođe jako divna jesenja boja. Na momente je teško odrediti tačno nijansu, a u tome i jeste njena čar. Na prvi pogled je neka mješavina braon i ljubičaste, dok je na momente mješavina ljubičaste i sive. Moram priznati da ne mogu da procijenim, ali ono što mogu reći je da ovaj lak relativno često imam na noktima. Jako je lijep, pigmentiran, i iako je i kod njega poželjno nanositi u dva sloja, nije presudno. Lijep je i nosiv i u jednom sloju. 





Ne znam da li ste probali nešto iz ove kolekcije, meni je žao što nisam ulovila i ruževe, jer mi se čine jako fini.

Comments

  1. Ja neznam koji mi je lak lipši :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se, da su jako lijepi, ipak C02 Mauving Leaves mi je za nijansu ljepši :)

      Delete
  2. Uuu Mauving Leaves je baš moja boja hah :D Nekako možeš za sve da ga nosiš, dovoljno je neutralan ako hoćeš da se obučeš opušteno a opet je nekako fensi, šta znam. :D

    ReplyDelete
  3. Mauving Leaves imam i takoder cesto nosim, imam i ovu najtamniju nijansu i predivna je :)

    ReplyDelete

Post a Comment