Summer dreaming blush

Nikako da završim sa postovima o Essence i Catrice proizvodima, zaista ih ima mnogo, a ja malo vremena...ali stići ću. Zvijezda današnjeg posta je ovo super rumenilo od Essence- Silky touch blush - 90 summer dreaming.

Riječ je o pravoj proljećno/ljetnoj nijansi koja mi se jako dopala. Divna ružičasto narandžasta boja, koju uz boju breskve jako volim da nosim u proljećnje i ljetne dane. Tako da sam se obradovala ovom rumenilu. Inače za ova rumenila imam samo riječi hvale, te će i ovo biti jedno u nizu koje isprobavam i koje će od mene dobiti odlične ocjene. Ambalaža je prepoznatljiva Essence, minimalistička, plastična, prozirna kutijice. Na pozadini naziv nijanse i opšte informacije o proizvodu.Dolazi u pakovanju od 5g.


Kao što sam i rekla, ova rumenila su mi odlična, koristim ih duže vrijeme. Zadovoljna sam i bojom, i postojanošću i završnicom, ali prije svega ono što mi se posebno dopada je to što su nekako nježna, ne truse se i lijepo prijanjaju na kožu. Jako sam zadovoljna njima i preporučila bih ove proizvode, jer za jako niske cijene dobijete dobar kvalitet.

Ova ružičasto narandžasta nijansa daje svilenkast trag vašim obrazima i potrebnu svježinu. Zadovoljna sam i trajnošću, tako da ću se ponoviti: preporučujem ovaj proizvod. Sigurna sam da se nećete pokajati.



Comments