Insta #JUN

Ovaj lijepi ljetni mjesec, nisam baš bila nešto aktivna na društvenim mrežama. Sa sezonom odmora kreću i moje nagomilane obaveze, tako da sam na poslu baš imala iscrpljujući period, a tek je počelo. Do odmora je ostalo jako mnogo vremena, tako da sam u petoj brzini. Ipak stiglo se malo koji put i škljocnuti, tako da evo kako je izgledao jun kroz objektiv mog telefona.

GINGER LEMONADE
Prvi dani su bili vreli, sve je ukazivalo na vrelo ljeto i pravo osvježenje sam našla u kafiću ZEN, kod moje drugarice Minje. Limunada sa đumbirom i mentom...savršeno za vreli ljetni dan.


NIKOLA'S SELFIE
Kako drugačije, nego Nikola u kadru. Možda sam dosadna, ali ne mogu da odolim. I briga me. Duša se slikala dok smo se valjali po krevetu. Moje malo žuto pile.

10 MONTHS
7.juna je Nikola napunio 10 mjeseci. Vrijeme leti kao ludo. Moj mali dječak sa slamnatim šeširićem. Najviše na svijetu cijelom...
.
CHEESE CAKE
Nisam neki veliki ljubitelj slatkiša, ali volim poneke vrste torti i kolača. U tu grupu spada i cheese cake. Ovako simpatično serviran u kafeu Soho, prava je ljetnja poslastica.

LOVE
I ponovo mi. Moj dječak i ja. Fotografija sa rođendana naše male drugarice Nike.

THINK PINK
Kiša je taj dan toliko padala, vrijeme bilo užasno, a ja sam odlučila da pink bojom rastjeram oblake. I to ne bilo kojom pink bojom, nego NEON pink. Veselo :)

V-MANICURE
Nedeljno druženje sa koleginicama blogerkama, ovoga puta u znaku V-manicure. Veselo i razigrano.

AT WORK
I jedna kolažna fotka iz studija. Jutarnji program RTV BN. Odjeća Bellissima.


pratite me sanjinsminkeraj

Comments