Welcome MAY

Jako mi je žao što sam ovako neorganizovana, i pišem jako rijetko, ali sve sebi obećam da ću biti ažurnija, ali prosto ne ide, jedino kada bih nosila infuziju sa sobom, i produžila dan za nekih 12 sati, e onda bih možda sklopila sve kockice, a moj život donekle ličio na normalno. Ali dobro, nada umire poslednja ;). Iako mi vrijeme jako brzo leti, kada sam vidjela da smo zagazili u mjesec maj, obradovala sam se, jer jako volim vrijeme u maju, i taj mjesec mi je vrlo drag. Asocira na nove početke, novi život, buđenje svega oko mene...prosto na novo.
Ja nekako volim dosta toga da otpočnem u maju. Iako imam i novogodišnje, i rođendanske, i Bog zna sve kakve ne odluke, al' nekako ove majske uglavnom ispunim. Nadam se da će biti i ovoga puta. Dobro nisu to neke strašne odluke, ali ovaj maj, i generalno ova godine, inače moja jubilarna, 30.-ta, će biti prekretnica u mom životu, u većini smjerova, i daću sve od sebe da u tome istrajem. Da, i čvrstina karaktera će biti na testu...prosto dođe vrijeme za velike rezove, a ja osjećam da je ovo moje vrijeme, tako da MAJ je početak i za mene. Kako je to ipak moj život, neću otkrirti u potpunosti svoje planove, ali recimo da ću samoj sebi priuštiti potpuni body make-over. Počinjemo sa trčanjem, i vježbanjem. Oprema nabavljena, a o planu i programu pišem uskoro. 
Jedna od bitnijih odluka je kraj školovanja. Iako je ovo drugi fakultet koji završavam, priznajem razvuklo se, tako da maj je i asocijacija na učenje i korak bliže ka još jednoj diplomi.

Ima tu još dosta toga, ali o tome ću ipak pred kraj godine dok budem čekirala i pravila paralelu planirano - ostvareno. Maj ću provesti i u planiranju porodičnog odmora. Još nismo odlučili kuda da idemo, ali smo svakako uzbuđeni, jer će ovo biti naš prvi odmor sa Nikolom. Jedva čekam.

Lijepo vrijeme ću iskoristiti i za mjerkanje predivnih stvarčica za proljeće i početak ljeta. Mislim da su najljepše kolekcije upravo ove, a kako sam u fazonu midi suknji i haljina i generalno tog trenda želim što više ovakvih stvari.



Kako je moja omiljena boja mint i tirkizna, zelim i dalje dosta stvari u toj boji.
Ne smijem zaboraviti mornarski stil i pruge...želim sve mornarsko.


Želim i vremena za omiljenu stvar, a to su knjige....oh kako želim da pročitam neku knjigu. Priznajem nisam skoro.

Ali može i časopis, dnevne novine..imam utisak da se sve izgubilo sa internetom. Više uz kafu ne čitam novine, a nekada je to bio ritual, pa eto recimo da ću i to staviti na TO DO list.
I na kraju MAJ je asocijacija na lijepo vrijeme, boravak u prirodi, druženje...i zaista želim što više  pozitivne energije koju crpim iz pozitivnog okruženja.

Šta vi želite u maju? Volite li maj?




Comments