Insta #MAJ

Gledajući aktivnosti na društvenim mrežama, može se reći da sam najaktivnija na Instagramu. Ali kada vidjeh da sam u maju objavila samo 10 fotografija, vidim, da sam baš "aktivna". Volim Instagram jer ne moram da uploadujem gomilu fotki, pa da ih prilagođavam i slično. Lijepo uhvatim momenat, i objavim i gotovo. Ovo je moj drugi insta post, i evo kako je izgledao MAJ u fotkama:

# KALE
Omiljeno cvijeće, nosila sam ga i na vjenčanju. Ne znam zašto ali one su po meni savršene, i mislim dok god im traje sezona ja ih kupujem. Ove sam kupila od "čike" koji je stajao na ulici i koji me svake godine u maju obraduje kada ga vidim, jer je to znak da je sezona počela :)

# YELLOWTAG
Drugarica sa World of happy nails, me je tagovala za ovu boju. Ja baš volim žutu, ali baš i nemam mnogo žutih stvari, kad malo bolje pogledam. Ipak sakupila sam nešto, pa evo moje žute fotke :)
#NIKOLA I LJULJAŠKA
Otkako imam Nikolu, mislim da primjećujete vi koji me pratite, da je nemoguće da ne bude dominacija njegovih fotki. Iako sam od onih roditelja koji se protive ovakvom vidu eksponiranja djece, nisam mogla protiv sebe. Ovo je Nikolin prvi susret sa ljuljaškom...na video zapisu je to strašno smiješno. Njegova sreća kada je zaključio da ima ovu trubicu naprijed. :D

#OMILJENE CIPELE
U mom vlasništvu su oko 6 godina, i ja ih idalje obožavam. Najudobnije na svijetu, i sa najdivnijom bojom. Moje drage cipele. Ljubav :)
# PRETTY ME
Iako nemam neku narcisoidnu prirodu (mada imala sam faza u mladosti :) ), ima fotki koje mi se dopadaju, a ova je jedna od njih. Ne znam da li sam previše subjektivna, ali sebi sam ovdje simpatična.
#OŽENISMO KUMA, IAKO JE MLAD
Negdje početkom maja imali smo svadbu, tj.naš kum se ženio, i moj muž se ovoga puta našao u ulozi kuma. Mogu samo reći da je bilo odlično, da smo se ludo proveli i da je to bio jedan od boljih provoda.
#FAMILY
I na gorepomenutoj svadbi nastala je ova meni najdraža fotografija. Nas troje. Ljubav. Sreća. Sve na svijetu. Moja porodica.
#DESSERT TIME
I kako je sezona jagoda tu, pa skoro i na izmaku, svaki dan je potrebno unositi ih u štoooo većim količinama. To je moja definicija sezone jagoda. Obožavam svo voće, a sezonsko ima posebnu čar jer je kratko tu ( ne kupujem hibride tokom godine), i onda koristim svaku prilku. Ovoga puta tu je omiljeni slatkiš za mog muža. Puding od vanile, piškote, jagode, banane, euroblok...mmmm
#CHINESE FOOD
Muž i ja obožavamo kinesku hranu, i svaki put kada imamo priliku da se nađemo u blizini kineskog restorana, tu smo. Kako u mom gradu nema takvog, onda moram sama :). Na meniju je bila piletina na kineski način u Sečuan sosu sa susamom, kineska mješavina povrće, pečurke u kiseloj pavlaci i riža. Dodatak kupus i čeri paradajz sa susamom, i obična miješana salata.
#AT WORK
Moj posao zahtijeva i česte promjene. Frizure, šminke i sličnih sitnica. Ovo je jedan od dana pred snimanja najava za emisiju.
# FRUIT
Rekoh da obožavam voće, a danas je na meniju bila grupa crvenih voćkica. Divne jagode i šumske jagoice je ubrao moj tata na selu i donio mi da probam, a trešnjice smo Nikola i ja jutros kao pravi ranoranioci kupili na pijaci.
PRATITE ME @sanjinsminkeraj


Comments