AVON Nutra Effects Balance Gel Cream & Daily Cream

Vjerujem da ste već na mnogim blogovima pročitali više o ovim kremama, koje smo dobili na testiranje. Prošlo je jako mnogo vremena od kada su stigle na moju adresu, ali sam skoro dva mjeseca u totalnom haosu sa organizacijom vremena, i jednostavno kasnim. Svaki put napišem da se nadam da ću se uredoviti, ali ispadnem lažov, ipak ovoga puta se ZAISTA nadam da ću to ispoštovati. Moj blog je prije dva dana prešao i cifru od preko 100 000 pregleda, i jako sam srećna zbog toga. O ovome nešto više drugi put kada vam pripremam i jedno darivanja. A sada vratimo se ovim divnim stvarima.
Što se tiče preparative, priznajem da nisam nešto posebno eksperimentisala, uglavnom se držim nekih ustaljenih stvari i preparata. Otkako sam ih pronašla, trudim se da ih ne mijenjam, ako mi već odgovaraju. Tako da mi je dobro došao neki iskorak. Avon je nedavno na tržište izbacio novu preparativnu liniju Nutra Effects koji sadrže active seeds complex (koktel sjemenki, vitamina E i provitamina B5). Sjemenke nara, rajskog cvijeta i chia sjemenke su neki od sastojaka u ovim kremama.




Nutra Effects linija sastoji se od pet vrsta tačnije linija namijenjenih različitim vrstama kože: hydration, balance, radiance, ageles i ageles advanced. 
Ne sadrži parabene, ftalate ni boje, i trebale bi zbog ovog sastava odgovarati svakoj koži.
Ja sam na testiranje dobila BALANCE liniju, namijenjenu masnoj i kombinovanoj koži, koži sklonoj aknama i bubuljicama. Linija se sastoji od dnevne kreme sa zaštitnim faktorom SPF 15 i gel kreme sa oznakom OIL-FREE .
Što se ambalaže tiče, kreme dolaze u staklnoj ambalaži na kojoj pišu osnovni podaci, a staklenke su spakovane u kartonske kutije, na kojim se takođe nalaze podaci o proizvodu na nekoliko jezika. Zapremina obje kreme je 50ml. Ova linija je kombinacija bijele i zelene boje, a ko me poznaje, zna i to koliko ja volim ovu kombinaciju boja, te su samim time već na početku ostavile dobar utisak na mene.


AVON Nutra Effects Balance Daily Cream - riječ je o jako prijatnoj i laganoj kremi. Kada skinete poklopac očekuje vas bijeli sadržaj, svježeg mirisa i lagane teksture. Ono što je jako bitno je da je jako lagana, i kao što i sam naziv kaže odlična za svakodnevnu upotrebu, ali ne i za mene. Naime, skoro mjesec dana sam je svakodnevno nanosila, i ono što sam primijetila je, da je kod mene izostao mat efekat, odnosno, mislim da mi se lice čak i mrvicu više sjajilo nego inače.


AVON Nutra Effects Balance Gel Cream - po meni je ovo odlična krema. Koristila sam je tokom čitavog dana, i još uvijek je koristim, i moram reći da je kod mene zauzela visoku poziciju, i zbog svega što je pružila mojoj koži za kratko vrijeme, zaslužila da se nađe u mojim favoritima i za narednu kupovinu. Ne sadrži SPF kao prethodna,ima oznaku oil -free, gelaste je strukture, skoro prozirna sa bjeličastom primjesom, i divno miriše. I ona daje utisak svježine i veoma je lagan. Ono što mi se dopada i zbog čega je odlična za mene jeste mat efekat koji pruža. Koristim je i kao bazu za šminku, i mislim da se i na tom polju pokazala odličnom.


Opšti zaključak je da se radi o dobrim kremama, što posebno mogu reći za gel varijantu, koju ću i ubuduće koristiti. Dnevna krema ipak nije za mene, te ako imate izražene jako, masne zone lica mislim da bi bilo bolje da potražite drugo rješenje.


Comments

  1. Znaci i tebe je vise dojmila gel formulacija :) Jos uvijek koristim svoj primjerak, biti ce bas idealna kremica za ljetne dane i vrucine!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, dnevnu sam priznajem već proslijedila mami. Meni je baš istakla masnoće oko nosa, ustvari kao i ostale kreme je, ali gel mi se baš dopada. Svako jutro je moj izbor prije makeupa. I zadovoljna sam.

      Delete
  2. Jeste, dnevnu sam priznajem već proslijedila mami. Meni je baš istakla masnoće oko nosa, ustvari kao i ostale kreme je, ali gel mi se baš dopada. Svako jutro je moj izbor prije makeupa. I zadovoljna sam.

    ReplyDelete

Post a Comment