Makeup Challange - GLITTER

Ja obožavam šljokice,  kada malo bolje razmislim, ja obožavam sve gluposti i ono što vole djeca, znači nikada neću odrasti! :D. Mada ko uopšte može da kaže da je odraslima bolje? Šta fali djeci! Volim i svoju blogodrugaricu Šljokicu, našu dragu Dž, i eto volim sve što blinkće i sjaji :), tako da mi je bilo super što je ovo bila tema, ali me vrijeme i obaveze i nisu pretjerano poslužili pa nisam odmah odreagovala i nisam odmah uradila ovaj makeup. Tačnije jednom sam ga uradila, ali je vrijeme bilo blago rečeno očajno i ništa se nije vidjelo, pa mi je bilo žao uopšte da išta i postavljam, jer je bilo grozno. A i za doček Nove godine takođe sam imala šljokice na očima, ali kako nemam dobar aparat, a noć nije najbolji saveznik mog Samsunga, nije bilo ništa od fotkanja. Napokon danas ulovih vremena, i evo kako šljokice izgledaju u mojoj režiji :)

Ovoga puta sam se poigrla i sa usnama, te sam i na usne stavila šljokice. O tome malo kasnije.
Što se očiju tiče, kao što rekoh i za Novu godinu sam imala sličan makeup. Nije to ništa napadno toliko. Nekada sam se baš posvećivala tim makeup varijantama za izlaske, slavlja i slično, ali sada sa manjkom vremena gledam samo da što brže prođem, pa sam i ovaj put, na već stalni makeup samo dodala šljokice i trepavice.
Za ovaj makeup sam koristila:
- Avon bazu za sjenke
- NYX paletu - Love in Rio - No tan lines allowed
- MUA paletu - Undress me too
- Catrice Calligraph eyeliner
- Ardell  trepavice Runway - Claudia
- Essence Colour Arts pigment - Broadway Starlet 04
- Avon maskara Big&daring



A kasnije sam htjela da vidim kako bi bilo da dodam i neke šljokice u drugoj boji, da cirkus bude potpun, te sam se odlučila za Primark eyeliner u zelenoj boji. I nije loše ispalo.
E sad da se vratimo na usne, htjela sam malo ovog MTV stajlinga i na svojim usnama, te sam jednostavno na sjaj dodala samo šljokice, ovoga puta Essence Superheroes 01 Super man.Naravno sa ovim nisam izlazila van, ali mi je bilo fora.
Tako sam se ja malo poigrala sa šljokicama. Evo kako izgleda sa drugim filterima. Ja ih volim ovako.


Baaaš se sjaji :) Evo kako je izgledalo i kod drugih cura. Nadam se da vam se dopada.


Comments

  1. I love glitter :))))) odličan look.. volim kad blogerice eksperimentiraju :D Navodiš me na to da i sama nešto smislim što prelazi granice moje sigurne zone :)

    ReplyDelete

Post a Comment