What is in my bag?

Poslednjih mjesec i više u blogosferi kruži tag Šta imam u torbi? Iako malo kasnim, odlučila sam i ja da istresem svoju torbu i prikažem šta je to što svakodnevno "teglim" i od čega se ne odvajam. Poslednjih godina uglavnom nosim velike torbe. Doduše i ja sam poprilično velika, pa male torbice na meni djeluju smiješno :). Mada ponekad pronosam i neko mini izdanje, ali za svakodnevne obaveze velika torba mi je spas. Ima i toga da se u veliko torbi teško snalazim, posebno kada mi trebaju ključevi od stana ili kada zvoni mobilni. Ipak nekako sam se navikla na njih i dobro se družimo zajedno. Trenutno se ne odvajam od moje velike crne Adidas torbe sa zebra printom. Iako se uglavnom "ježim" na animal print, u ovu sam se zaljubila na prvi poled, i kako i zebre volim, progutala sam taj spoj životinja i ljudi.:)

Naprosto je obožavam. Odmah da kažem da sam potpuno opsjednuta da sve mora biti na svom mjestu, te mi i torba mora biti složena. Ako se nešto poremeti, stalno je preslažem, jer ne podnosim da ne znam gdje mi je šta. U ovoliko velikoj torbi moguće je "nagurati" baš dosta stvari. Tako ja svaki dan teglim sledeće:

Prvo i osnovno novčanik.Zatim naočare, mobilni telefon i neseser.

To je možda jedina stvar koju relativno često zaboravljam, pa se mogu desiti one neprijatne situacije na kasi. Ja u redu, sa punim kolicima, ali teško da ću ih platiti jer NEMAM NOVČANIK. Zato iz kuće ne izlazim bez provjere, da li je tu. Već godinu nosim ovaj GUESS novčanik, poklon od muža za rođendan, i vrlo je praktičan, neko bi ga mogao nositi i umjesto pismo torbice.
Drugo mjesto po važnosti zauzima telefon. Kao i ostali, i ja se teško odvajam od mobilnog i mora biti uz mene. Prošle godine sam se za rođendan častila Samsung Galaxy Core mobilnim i super mi je.Još sam mu stavila roze masku i niko srećniji.

Pošto nosim naočare, i one su apsolutno prisutne u torbi, tačnije njihova kutija uglavnom jer naočare nosim, a takođe imam vrlo osjetljive oči, pa je neophodno da imam i sunčane naočare uvijek sa sobom. Trenutno su kod mene Vogue, njih najčešće nosim, doksu dioptrijse Ray Ban, i nosim ih već dosta dugo.

Kako nosim baš dosta stvari i ne volim ništa da prepuštam slučaju, trebao mi je neseser da sve to i spakujem, da mi se ne vucara po torbi. Tako sam skoro naletjela na ovaj Pepe Jeans, mada ga oni klasifikuju kao torbica za laptop, ali meni je idealan neseser. U njemu se nalaze mini krema za ruke, antibakterijske maramice, vlažne maramice, podmetači za WC šolju, ulošci, dnevni i klasični, po jedna -  dvije tablete protiv bolova, aspirin, paracetamol i hanzaplast,
Sa sobom svakodnevno nosim i notes i hemiske olovke. Kako sam novinarka, a svi koji su se bar jednom okušali u tome, znaju koliko je hemijska olovka dragocjen predmet. Barem kod mene, Nikad ih nema, i nikada ih dosta. Sa sobom uvjek nosim više komada, i posebno volim one koje tanko pišu, kao ove dvije npr., a notes sam nedavno kupila u H&M-u u Beogradu, mada sam oduševljena ovim novim u dm-u. 
Zatim su tu i papirne maramice, dezodorans i toaletna vodica. Vrlo mi je bitno da to imam, jer nikada ne znam gdje ću se zateći i u kakvim okolnostima, a kako mi radni dan ponekad traje i duže od 8 sati, mnogo puta su mi pritekli u pomoć. Poslednjih nekoliko godina koristim Nivea pearl&beauty dezodorans, po meni najbolji i nema iritacije, zatim ovo je neko pakovanje maramica iz dm-a (volim ova slatka mala pakovanja) i sprej je Victoria's Secret, poklon drage prijateljice.
U torbi stalno nosim i osvježivač daha i mint bombone. Žvake ne koristim, i stomatolog mi je ukazao na to, jer imam loš kvalitet zuba, pa bi ih one dodatno oštetile, ali eto bomboni su bolja varijanta. Moje omiljene su ove plave ili zelene Orbit, a nekad ih znam i tamaniti kada me boli grlo :). Osvježivač daha je neki iz dm-a, i nije nešto po mom ukusu.
Za brzopoteznu šminku i popravljanje, sa sobom nosim maskaru i ruž, i naravno labelo, čiji sam zavisnik. Trenutno su mi u torbi Avon maskara BIG& daring, i Bourjois ruž za usne Shine Edition. Labelo je poslednjih nekoliko godina isto Balea sensitive plavo. Prezadovoljna sam njim.
I na kraju ključevi od kuće, mp3 plejer i gumica za kosu. Bez ključeva ništa. Stoje na dva, meni draga privjeska. Jedan sam kupila u manastiru i nosi lik tog sveca, dok sam drugi kupila u voljenom Istanbulu, njihovo čuveno oko. MP3 plejer, sam nekada davno dobila od muža za rođendan, Gigatech, a meni je bilo samo bitno da je u roze boji :). I naravno gumica za kosu koja mora biti uz mene.

To je sve što bukvalno svaki dan imam kraj sebe. Planiram da ubacim i jedan mini kišobran. Neka se nađe ;). Sport Bili sam pravi :D

Comments

  1. Kako je sve lepo... U mojoj torbi je krš :D

    ReplyDelete
  2. Hvala ti puno. Ja baš ludim od krša, i stalno gunđam na kolege i ukućane, akonije sve na svom mjestu. Ipak, većina mojih prijateljica ne zna da funkcioniše bez haosa...tako da ;)

    ReplyDelete

Post a Comment