Sweet NOVEMBER

Iako nisam ljubitelj jeseni niti hladnoće, to je definitivno nešto što se ne može izbjeći. Zima je samo nekoliko koraka od nas, a nama preostaje da uživamo u ovih nekoliko dana bez kiše i prave hladnoće. Iako sam imala priliku vidjeti da je većina ljudi u gradu već iz ormara izvadila zimsku opremu, a bunde se nose kao daje januar, ja još ne prihvatam opciju da obujem čizme i obučem bundu. Tako ću ja pokušati da razvučem jesen :). E sad, ono što volim kod ove jeseni, tj. ovog mjeseca, je da je to prva jesen sa mojom bebom. Sve je ko mene još čudesno nestvarno, ali se radujem svakoj šetnji, svakom listu koji mu dam da uzme u ruku, svakom pokretu i pogledu uperenom ka krošnjama narandžasto obučenog drveća.

Ono zbog čega je meni svaki novembar drag jeste moj rođendan koji je uskoro, i kao mala sam se radovala da prođu svi mjeseci i da brzo dođe moj rođendan. Željela sam uvijek i iznova da ga slavim, i eto i kao starija veoma mu se radujem. Ove godine i jubilarni 30.
Radujem se i ispijanju čajeva sa prijateljicama, kućnim sjedeljkama, ponekoj šetnji do pijace sa kolicima, radujem se i knjigama koje imam u planu da pročitam, a vjerovali ili ne, radujem se i učenju. Ja sam apsolvent i imam vrlo malo ispita za završiti, ali mooogo entuzijazma da to privedem kraju.
Ono što obožavam na jesen jeste slojevito oblačenje. Nekako mi se to mnogo dopada i ove godine ću ponovo biti u tom fazonu.
Kako volim šalove, već sada razmišljam koja bi mi boja trebala, da se ušuškam.
Kada smo kod ušuškavanja, ima li šta bolje od neke fine pidžame zanimljivog dezena da utonete u san?
Kako sam u potpunosti prešla na hrono režim ishrane, trudiću se da što više vremena provodim spremajući zdrava jela.
I trudiću se da što više vremena provedem van, posebno kada odem na selo gdje nema smoga. Jer voljela ja ili ne, ima li išta koloritnije od prirode odjevenih u jesenje ruho?
Ima tu još gomila stvari koje želim da uradim upravo u ovom mjesecu i da započnem, tako da biće uzbudljivo ispratiti koliko sam dosledna. Uživajte u još jednom jesenjem mjesecu.








Comments