My violet-grey skittlettes

Opšte poznato je koliko volim lakove za nokte i lakiranje. Zaista mi nije mrsko i u toku dana prelakirati nekoliko varijanti, ako mislim da tako treba, ali poslednjih mjesec dana jedva stignem da nalakiram jednom bojom. Ruke su mi non-stop u vodi, i lak jedva "izgura" 3-4 dana, i mislim se, što da se uopšte maltretiram oko toga. Ipak kada pogledam svoje prste, nisam navikla na monotoniju, te ipak odlučim tu i tamo da ih malo uveselim. Evo i današnjeg rezultata. Radila sam SKILLLETTES.





Lakovi koje sam koristila su Eveline color edition 921, Essence 132 break throught, Golden Rose Jolly Jewels 105i topcoat Essence - better than gel.



Nadam se da vam se dopada :)

Comments

  1. Meni se svidja, bas lijep spoj boja, moram i ja probati ;)

    ReplyDelete
  2. Hvala Majo. Ja baš volim sivu boju, tako da mi se sve slaže uz nju ;)

    ReplyDelete

Post a Comment