Makeup challengers - Breast Cancer Awareness

Prije dva dana sam se priključila ovoj grupici na FB, i moram na početku reći da mi se baš dopada ova ideja. Iako već unaprijed znam da neću moći da budem redovna, volim da gledam radove drugih cura, a ja kad stignem - stigla :). Teme ovog petog po redu druženja je mjesec oktobar posvećen borbi protiv raka dojke, te je trebalo uraditi makeup u tom maniru.

Ono što imam da kažem o ovoj bolesti jeste da nas samo naša samosvjesnost, preventiva i redovno kontrolisanje može spasiti ili eventualno dati bolje rezultate ako se otkrije na vrijeme. O statistikama ne bih, o njima nas svakodnevno bombarduju. Reći ću samo da znam nekoliko žena iz okoline koje su ovo doživjele i preživjele, a neke i podlegle, i da svaki put kada vidim hrabre članice Udruženja žena oboljelih od raka dojke "GEA" koji postoji u mom gradu i njihovu predsjednicu Gordanu Stupar, dobijem dodatnu snagu za sve, jer te žene imaju veliku volju za životom i nisu se predale. Lavovski se borile i izborile.
Što se makeupa tiče, naravno roze je tema, imajući u vidu da roze trakica i služi kao svojevrsno obilježje kada se obilježava ovaj mjesec. Žao mi je samo što se ne može najbolje vidjeti makeup, jer je svjetlo očajno, jer sam željela da učestvujem, a imala sam samo opciju u pola noći kada beba spava :O. Evo mog malog doprinosa ovoj kampanji.




A evo i ostalih radova.


Comments