Mali New IN

Iako nisma planirala ovakav post, otišla sam do grada u namjeri da kupim farbu i vratila se sa još po nekom sitnicom. Nije neka kupovina vrijedna pomena, ali eto,da sebi malo razvedrim ovaj dan. Prije svega, ja baš i ne volim kada mi radnje re-openuju, i sve izmješaju, te sam se maloprije baš izgubila ušavši u DM. Sve na drugom mjestu, te sam se totalno zbunila. Kako nisam ni imala namjeru da nešto konkretno kupim sem farbe za kosu, ukupih ovo što mi je fino mirisalo.


Kako je napolju baš neko jesenje vrijeme, mada mi prija više nego vrućine, moram priznati, valjda jer sam kao slon i brzo mi se podiže temperatura, uopšte mi se nije išlo kod frizera. Posebno jer sam na odmoru, pa nisam baš željela da me išta podsjeća na posao, pod tim mislim odlazak na frizuru i po garderobu. Te odlučih da se sama ofarbam. U principu ja nemam želja za promjenom kose, imala sam samo "ombre" kad se tek pojavio, i onda mi je i to dosadilo te sam odlučila da se vratim prirodi. Kako samo na lijevoj strani glave imam sijede i koje se vide, šta ću, moram farbati čitavu kosu. Ja sam zaista samoj sebi smiješna kada biram farbu. Ovo mi je treći put, i ja samo gledam na kutiju, tj.ako mi se čini fino kupujem, nema veze što to nije baš moja boja. Za divno čudo ova boja za kosu iako je svjetlija od moje za sigurno nijansu dvije, savršeno mi odgovara i ne odudara od moje boje. Riječ je o GARNIER Color Sensation Intense Permanent Color Cream. Navodno obezbjeđuje jaku i dugotrajnu boju, sjaj i 100% prekriva sijede. To je po riječima proizvođača "Prva boja za kosu sa intenzivnim pigmentima i cvijetnim uljem za senzacionalnu boju". U kutiji se nalaze tuba sa bojom 40 ml, bočica sa razvijačem 60 ml, balzam 10 ml i par rukavica.  Takođe tu je i veliko uputstvo za upotrebu, na nekoliko jezika, čak i slikovito prikazano. Na kutiji su takođe razna upozorenja, ako ste alergični na sastojke, zatim slikovito prikazano rezultati koje dobijate ako ovu boju nanesete na tamno do svijetlo plavu kosu, zati na svijetlo do smeđe boju kose i kako djeluje ako je nanesete  na tamno smeđe do crno.

Ja sam odabrala nijansu 5.0. Luminous Light Brown

A usput sam svratila i do Alexandra i kupila zdjelicu i četkicu, sad sam kompletna :)
I dok ovo kuckam već sam se i ofarbala :), i ono što želim da dodam je da kosa posle ovoga divno miriše i mekana je kao svila. 
Druga stvarčica koju sam uzela da probam je kremasta kupka Balea - maslina i mlijeko kestena.Riječ je o njihovoj najobičnijoj kupki, pakovanje od 750 ml. Iskreno uzeh je zbog mirisa, jer mi se dopao čim sam otvorila da pomirišem. Mnogo mi se sviđa miris. O proizvodu kao proizvodu nemam šta posebno dodati. Uglavnom je kao i ostali Balea preparati za ovu namjenu. Pjeni srednje, miris iztenzivan pri korištenju, kasnije slabiji, kože lijepo reaguje na ovu kupku, i nemam neke posebne zamjerke.Upravo izašla iz kupatila, i miris svježine ostaje za mnom :)


Treća stvarčica je Balea Wohlfuhl losion za tijelo sa formulom  zelenog i bijelog  rooibos čaja, te vitaminom E, njeguje kožu i uklanja znake umora. Losion je za regeneraciju i obnovu kože. E sad koliko ovo pije vode, ne mogu pouzdano reći, tek sam ga nanijela, i ono što mogu reći da je lagan i da fino i osvjećavajuće miriše. Lijepo se upija u kožu, i ništa spektakularno ne mogu reći, Ko je probao većinu Balea body losiona, složiće se da je i ovo jedan u nizu, pa sad zavisi koji miris izaberete.

I na kraju zbog nekih iritacija na koži, tačnije pregibima,odlučih da uzmem stari proizvod, čuvenu Pavlovićevu mast. Mislim da su nas sve mame mackale ovim, kao i dan-danas što je ostalo. Ova mast ima tradiciju dugu 70 godina.Originalna Pavlovićeva mast je mast sa bisabololom, koji ima protivzapaljensko dejstvo, umirujuće i antiseptično na osjetljivu kožu beba i odraslih. Usporava isušivanje kože i vlaži je iznutra.Bez konzervansa i parfema. 


Pošto spavam kao kokoška nisam ni skontala koliko je sati, ali se brzo sjetih...pa na odmoru sam...uživancija. :) Sad mogu da nastavim da čitam ostale blogove .....

Comments

  1. Poznat mi je taj osjećaj ulaska u dm i kad ništa nije gdje je nekad bilo :))
    Balea Wohlfuhl ima baš ugodan miris, ali vjerujem da nije za suhu kožu.

    ReplyDelete
  2. Tom Balea losionu sam se vraćala par puta, stvarno je divan, mada kao što ZipaThis kaže, sumnjam da je za suhu kožu, prije za normalnu. Color Sensation farbe sam i ja svojevremeno koristila, lijepo smo se slagali. Prije godinu dana odlučila sam da pustim da izraste moja boja, ali mi nedostaje onaj lijepi osjećaj tek ofarbane kose :D

    ReplyDelete
  3. Meni se dopada, mada ja imam normalnu kožu, tako da mi odgovara. Za suvu bi morao biti masniji. A što se bojenja tiče, ja sam mislila da se nikada neću farbati, ali eto, ipak sam morala :)

    ReplyDelete

Post a Comment