Domino nails

I ove nedjelje odlučih da se priključim MM ekipi. Zadatak je bio DOMINO. Te tako nastade kod mene crno-bijela varijanta. Iako sam nekada igrala domine, začudih se da u moru mojih bezvezarija nemam domine, koje sam htjela da fotkam. A mogla bih se zakleti sa sam imala. Nema veze, ispravićemo grešku, kupiću domine. Nek se nađu. A evo i kako izgledaju "domine" na mojim noktima.






Lakovi koje sam koristila su Misslyn 90 i Essence 144 Black is back

Još jednom izvinjavam se na nepreciznosti, prosto mi ne ide od ruke. Moraću još da vježbam. :). Evo i cura koje su danas radile.

Cajkine kadže

Lickanje

Pixie's Beauty Lab

World of happy nails

Mala palčica

Beauty blog by Tina

-zvrk-


Comments

  1. haha ubilo me ovo ogromno prstenje :DDD odlicna je manikura!

    ReplyDelete
  2. odlična je! nisam jedina koja ih je radila u crno bjeloj boji

    ReplyDelete
  3. krasno :D
    žao mi je što sam propustila ovaj krug, morat ću jednom to nadoknaditi

    ReplyDelete

Post a Comment