AVON gel finish polishes

Nedavni nemili događaji su usporili moj ionako lijeni ritam, te zaista nisam imala volje da pišem, fotkam i sl.I sad sam pod utiscima, ali život ide dalje, te u vezi s time da napišem koju o dva divna laka koja sam dobila od AVONA. Hvala :) Riječ je o veoma popularnim novim lakovima ove kuće - linija Gel finish.
Ovi lakovi pružaju odličan gel efekat. Dolaze u 24 nijanse, i od njih sam dobila ove dvije sjajne boje.

 


 Riječ je o nijansama FABULOUS i ROSES ARE RED

Moram priznati da mi je ova Fabulous divnaaa. I već sam ga nekoliko puta lakirala jer mi se dopada. Moji utisci su da o na ovaj lak nemam zamjerki u smislu postojanosti, nalakirala sam ga prije 6 dana u dva sloja i tek danas nazirem na vrhovima početak krunjenja, a imajte u vidu da mi od juče u kući traju molerski radovi.

O Roses are red, nemam šta dodati, sem da ta crvena nijansa mora biti must have svake cure u njenoj kolekciji lakova. Nijansa je kao što možete vidjeti odlična, i varijanta sa gel efektom još me više podsjeća na Holivud i zlatno doba crvenog laka za nokte, ruža za usne i ajlajnera.

Još da kažem da lak dolazi u pakovanju od 12 ml, da mu je četkica dobra i omogućava brzo i lako nanošenje.Ja sam lakove nanosila u 2 sloja, jer inače lakove uglavnom nanosim tako, mada se ova dva moja primjerka mogu nanijeti i u jednom sloju. Sušenje je relativno brzo, a posotojanost je odlična, barem što se mene tiče.
Kod drugih djevojaka sam vidjela baš dosta lakova, i od ove 24 nijanse sigurna sam da ću nabaviti još neku, jer ima par onih koji mi se baš, baš sviđaju.

Comments

  1. I ja obožavam Roses are Red :-*

    ReplyDelete
  2. Toliko su slični u bočici, ali skroz različiti na noktima! Prelijepi su, samo dodajem nijanse na listu :D

    ReplyDelete
  3. Vise mi se svidja Fabulous :)

    ReplyDelete
  4. E pa hvala za nokte, takvi su bili do sinoć, dok nisu stradali u krečenju :). Šta da se radi. A što se tiče lakova, i meni su bili gotov isti u bočici, i istina i ja više volim Fabulous

    ReplyDelete

Post a Comment