L'oreal True Match

Ovih dana sam definitivno bila u fazonu kupovine pudera. I što mi je trebalo i što nije ja sam kupovala, te sam nedavno naletjela u CM-u na sniženju L'oreal True Match za 17,90 KM i odlučila da osvježim pamćenje. Nekada sam ga već kupovala, ali dugo nisam kupila ništa od L'oreala. Nekada na početku šminkanja sam obožavala njihove pudere i maskare, ali ne znam zašto sam prestala. E sada sam ponovo odlučila da ispitam slučaj. True Match je tečni puder koji se prilagođava teksturi i boji kože. Njegova formula omogućava skoro savršeno stapanje sa prirodnim tonovima kože. Ne sadrži filtere, parfeme i ulja i garantuje lijepo zaglađenu kožu. Namijenjen je svim tipovima kože i sadrži SPF 17.Ovo je sažeto ono što proizvođač kaže o proizvodu.

A sad moje mišljenje :). Prije svega proizvod dolazi u staklenoj bočici zapremine 30 ml koja je providna i na vrhu ima pumpicu. Na poleđini se nalazi deklaracija i informacije o proizvodu, sadržaj i sl.Nema specifičan miris, uglavnom je blag.

Ono što volim kod L'oreal pudera je što su jedni od rijetkih koji imaju oznake za boju  podtona. W (topao), C (hladan) i N (neutralan). Meni odgovara najviše neutralan, te sam i izabrala onaj sa oznakom N. Moja savršena nijansa zimi je N3, ali nažalost nisam našla, pa sam kupila N4, koji ću barem moći da primijenim na nekom drugom. Ipak kada sam ga nanijela na lice, moram reći da nije drastično odstupao, a kako mi u studiju mora biti za nijansu ili dvije tamniji puder (zbog jakih reflektora), počela sam da ga koristim za vrijeme snimanja na poslu. E tu je tek prošao testove. :). Kao što rekoh uzela sam nijansu N4 - Beige.Puder se proizvodi u 22 nijanse, ali sam vidjela samo nekoliko u CM-u, ne znam kako vrše nabavku, ali me iznenadilo strahovito malo nijansi.
Što se tiče samog pudera moram reći da mi se dopada. Iako je malo rjeđi u odnosu na mnoge, osjećaj kada ga nanesete na kožu lica je odličan. Koža je baršunasta, mekana i milina je dodirnuti lice poslije nanošenja. Kako na samoj bočici piše super-blendable, reći ću da se slažem sa tim natpisom i da se veoma dobro blenda. Ovdje sam fotkala pod prirodnim svjetlom i pod sunčevim zracima.

I na fotkama se vidi da je rijedak. Ali iako takav njegova moć prekrivanje je iznenađujuće dobra. Dvoumim se da li da ga uvrstim u grupu srednje ili dobro prekrivanje, jer možda nisam relevantna. Puder nema baš mnogo posla na mom licu. Zbog toga bih ga klasifikovala kao dobar. Ja sam ga testirala na ruci koju sam ispisala hemijskom olovkom i evo kako to izgleda.

Što se mene tiče odradio je posao. Takođe bih istakla kao njegovi prednost da ne treba čekati specijalno da se osuši. To se dešava već pri samom nanošenju i to mi se dopada. Kao nedostatak mu jedino mogu prigovoriti slabu trajnost, bar na mojim masnim zonama. Nakon neka 2-3 sata prosijala mi je brada, a za njom i čelo, iako je bilo fiksirano i kamenim puderom. Zbog toga ovaj puder ipak preporučujem curama sa suvom ili normalnom kožom. Mislim da će one biti apsolutno zadovoljne.

Comments

  1. Baš sam planirala kupiti ovaj puder,ali nije mi se svidjelo što je pumpica fiksirana i ne mogu potrošiti sav puder.Ali sviđa mi se tvoja recenzija možda ga i kupim :)

    ReplyDelete
  2. Koristila sam ovaj puder u prvobitnom izdanju. Sećam se da mi je baš dugo trajao, ali nešto nisam bila posebno zadovoljna nijansom, delovala sam umorno, a nijansu mi je odabrala devojka koja je šminker Lorealov, pri promociji. Sada koristim njihov korektor koji sam odabrala sama i zadovoljna sam njime. Vidim da se po pitanju nove verzije pudera nije ništa promenilo mnogo,po tvojoj recenziji, isti je takav bio i pre :)

    ReplyDelete
  3. Ja sam bas dugo koristila ovaj puder, ali isti problem imam sa t zonom u zadnje vrijeme, cak i uz fiksiranje sa kamenim puderom, pa sam prestala da ga kosristim ;)

    ReplyDelete
  4. To za pumpicu sam izostavila da dodam, dobro si me napomenula. Meni se nije specijalno promijenio u odnosu na stari, šta znam, a istini za volmu stari sam davno imala. Ali moja T zona ga ne prihvata najbolje.

    ReplyDelete
  5. Koristila sam ga nekada davno, još u srednjoj. Mislim da mi se nije svidjelo jer tada nisam imala kistove, a ni baze. Razmišljam dugo da ga kupim, ali se ipak odlučim za neki drugi. Ne mogu nikako naći odgovarajuću boju, sve su mi poprilično tamne

    ReplyDelete
  6. Slazem se sa svim sto si napisala:) Jedino sto za prekrivanje i nije baas toliko dobar, barem za nas u pubertetu u kasnim 20tim:))

    ReplyDelete
  7. Masnoj kozi kao sto je moja ne odgovara nista od Loreal proizvoda, ali zato za kosu sve proizvode preporucujem!

    ReplyDelete
  8. Ni ja nisam srećna sa T zonom te kao što rekoh preporučujem onima sa suvom kožom ili normalnom. Takođe sam napisala da možda nisam najmjerodavnija za ocjenu prekrivenosti jer imam lice bez ijedne packe :)

    ReplyDelete
  9. Meni ne odgovara, premasna mi je T zona za njega, ali je u principu fin puder.

    ReplyDelete
  10. Obožavam L' Orealove proizvode za ten, ali ovaj puder još nisam probala :) Moraću u skorije vreme :)

    ReplyDelete

Post a Comment