Liebster award #1, #2, #3, #4

Hvala dragim blogodrugaricama na tagovanju za Liebster. Divne ste. Poslednjih dana samo čitam odgovore drugih cura, te evo za početak hvala blogerkama Lickanje i Dressing code, što su me se sjetile.

Evo i odgovora!!! Dressing case
1. Ravna kosa ili lokne?
Imam prirodno ravnu kosu. Zadovoljna sam njom i moj izbor je ravna, mada često posjećujem frizera, i često imam i lokne. Ipak više ravna :)

2. Omiljeni modni dodatak?
Pa ne mogu da konkretno odlučim. Obožavam sve modne dodatke, a naročito nakit. Mindjuše su broj 1, a zatim ogrlice i sl.

3. Najdraži preparativni proizvod i zašto?
Pa ne znam sad, meni se čas sviđa jedno, čas drugo i uvijek ima nekoliko favorita u opciji. Recimo da trenutno obožavam I love... kupke i piling!

4. Omiljena putna destinacija?
Jaooooo...gdje me nađe? Toliko volim da putujem da ne znam šta da pišem. Da li ono što sam posjetila ili što bih željela da posjetim?!?!? Obišla sam dosta toga ali putovanja nikad dosta. Recimo da je jedan grad obuzeo moju dušu i misli i da sam bila i da bih se ponovo vratila u voljeni Istanbul. Taj grad me je kupio za čitav život!

5. Imaš li hobi i koji?
Moj hobi je šminkanje, kuvanje, vježbanje....

6. Omiljena knjiga?
Pored putovanja moja strast su knjige. Ne znam sad koju da izdvojim. Recimo da obožavam istorijske  romane i da je to najčešće moj izbor. Tako da ću da izdvojim pisca Filipu Gregori.

7. Omiljena hrana i poslastica?
Huh...ovo je moj teren. Obožavam hranu. I obožavam da spremam i da jedem. Ne mogu da se odlučim koje mi je omiljeno jelo, mogu samo da izdvojim grupe poput jela sa povrćem, ribom, piletinom, kao i supe, čorbe i salate. Slatkiše ne jedem skoro nikako, a povremeno volim da pojedem ledene kocke :)

8. Zimovanje i ljetovanje?
Uvijek ljetovanje. Zimu ne volim!!!

9. Kako si odabrala ime za blog?
E sad moj blog se na početku zvao Life &Love, ali sam vremenom kako sam odlučila da mi šminka bude preokupacija promijenila i ime u šminkeraj, jer ja tako žargonski nazivam sve u vezi šminkanja :)

10.  Poruka ili savjet blogokoleginicama?
E sad ne znam da li sam ja adekvatna da odgovaram na ovo pitanje, nisam toliko popularna niti sad nešto priznata kao neke blogerke. Ja sam ovo shvatila isključivo kao hobi i način da se zabavim, a ako moji savjeti mogu nekome pomoći meni će biti drago. Sjećam se mjeseci kada sma imala samo jednog followersa, i jedva 12 pregleda stranice, i ne znam savjet bi možda bio da  im ovaj lijepi hobi ili možda nekima preoukupacija ne postane bojno polje i ne postanu takmičarski nastrojene. Jeste da nas ima mnogo, ali kako kažu, svaka roba ima mušteriju.

Odgovori za Lickanje

1. Šta je to bez čega/koga ne možete u toku dana?
Ne znam, nisam specijalno vezana za nešto. Mislim, kad zagusti mogu bez svega, ali recimo da bez labela, kreme za ruke  i vode ne mogu da zamislim dan!

2. Kada biste birale grad u kome da živite, koji biste izabrale?
Od gradova u okruženju voljela bih živjeti u Beogradu, a ako je ono grad za čitav život, jedna riječ-ISTANBUL!!!

3. Omiljena knjiga ili citat?
Već sam rekla, u prethodnim odgovorima, ali da ponovim, bilo koji storijski roman :)

4. Imaš li hobi i koji je?
Moj hobi je šminkanje, kuvanje, vježbanje....

5. Koja ti je omiljena boja i zašto?
Ono što mogu reći za sebe je da sam ja veliki obožavalac živih boja. Kao papagaj sam. Ipak omiljena boja mi je tirkizna i petrolej. Ne znam zašto ali to me asocira na sreću, dobro raspoloženje, ljeto...

6. Kolika vam je kolekcija lakova?
Obožavam lakove. Stalno ih kupujem, ali i bacam one koji su potroženi ispod polovine. Trenutno imam oko 60-70 lakova, ne znam tačno!

7. Najdraži komad nakita?
Mindjuše imam ih oko 160 pari, uglavnom srebro i bižuterija i stalno dopunjavam :)

8. Posao iz snova?
E ja sam tu podijeljena ličnost. Za neke je i moj posao, posao iz snova, ali valjda sam predugo u njemu i dojadio mi je. Kada bih onako za svoju dušu radila, voljela bih da imam bjuti salon i da šminkam i uljepšavam druge ili da imam PR agenciju za organizaciju vjenčanja i eventa. Odličan sam organizator. A onako kad se ufuram u neke pencil suknje i košulje i taj high life, želim da radim u nekoj finansijskoj instituciji...

9. Omiljeni parfem?
Poslednjih godina imam dva omiljena parfema kojima bih se uvijek vratila a to su YSL -Parisiene, i Cloe!

10. Savjet za blogokoleginice?
Već sam napisala :)

Eto. Ja neću nikoga tagovati, jer stalno čitam odgovore djevojaka koje su tagovane, pa ko velim, da ih još i ja ne zatrpavam. Ko želi neka da odgovore u komentaru. Još jednom hvala puno curama koje su me se sjetile i tagovale. Zlatne ste :****

P.S.- u međuvremenu nominovale su me Unlimited beauty :* Hvala! Evo i tih odgovora ;) 

1. Koja je najčešća greška koju si pravila kao početnik u šminkanju?
Pa ja sam prvenstveno počela da se konkretnije šminkam tek kada sam počela da radim, a to je prije 9 godina. Do tada se moja šminka uglavnom sastojala iz maskare i sjaja za usne, jer mi je lice moram da se pohvalim bilo i ostalo skoro savršeno. Eto možda sam griješila dok nisam ubola pravu nijansu pudera. Ostalim sam zadovoljna.

2. Da možeš izabrati jedan proizvod besplatno (neovisno o cijeni) i biti njegov ponosni vlasnik koji bi to bio?
Eh da mi je, da mi je....pa ne znam, u jednom trenutku želim baš dosta stvari, a onda kad dođe do toga da se treba kupovati, onda mi i na padnu na pamet. Eto možda bih u ovom trenutku poželjela NAKED 3....

3. Napišite neki svoj beauty savjet koji ste iz iskustva naučili?
Moj savjet, odnosno zakletva u šminkanju je da nikad, ali nikad ne koristite već korišten nečiji pribor za šminku, spužvice, četkice i sl. Nadam se da to pripada nekoj dalekoj prošlosti kada nije bilo mogućnosti da svak sebi priušti to! I onaj kliše, ali koji nije na odmet ponoviti po hiljaditi put: NIKAD SA ŠMINKOM U KREVET!!!

4. Koji je najgori proizvod koji ste probali i koji vas je negativno iznenadio i stvorio nerede na licu/kosi/tijelu?
Pa nemam specijalno loša iskustva. Evo sjetih se Balea kreme za noge od koje sam dobila gadan osip i svrab. O njoj sam pisala u jednom postu!

5. Smatrate li da kreme treba razlikovati prema potrebama kože ili godinama korisnika?
Smatram da kremu treba da izaberem prema potrebama kože.

6. Da imate mogućnost neki kozmetički proizvod, neku inovaciju ili već postojeći proizvod u poboljšanoj verziji - koji bi to proizvod bio i za koju namjenu?
Eh kao iz topa odgovor bi bio potpuno revolucionaran proizvod za masnokožce, kremu ili serum ili puder koji osigurava barem 15 sati garantovanog matiranja!

7. Napišite jedan primjer cipela i torbe iz visoke mode koje biste željeli imati u svojoj kolekciji?
Ne patim specijalno za dizajnerskom odjećom. Digla sam ruke od toga kada sam skontala da su mi definitivno nedostižni (mada stalno tjeram muža da se obogati :D). Recimo da se ne bih bunila za Louboutin cipelama ili nešto od Chooa, a trenutno su mi fine one klasične MK torbe.

8. Koliko dugo vam treba da se našminkate za dnevni, a koliko za večernji look?
E ko nije ustao u 4,30 ujutru i morao ekspresno da se spremi i na posao krene u 5,15, taj ne zna šta je brzina. Recimo da se za dnevni look našminkam za 15 minuta, a ponekad kada nemam vremena u stanju sam da se našminkam i bez upotrebe ogledala, vjerujte mi na riječ, imam svjedoke! A za večernju, treba mi oko 40 min! Al onako ako se baš natenane spremam, optimalno oko 30 min!

9. Po vašem mišljenju koji je must have proizvod ove zime?
Pa šta znam, meni je must have svake zime dobar balzam za usne, ali dodala bih i neki burgundi ruž!

10. Ukratko vaša WL i planovi za 2014.?
E pa moja WL ako se tiče makeupa, je kupovina nekih boljih i kvalitetnijih pudera, rumenila i dooosta lakova :) A planovi za 2014.god, da se ostvarim u ulozi majke,da putujeeeeem, odem ponovo  u voljeni Istanbul,  da učinim sve da budem srećna, da više vremena posvetim roditeljima i prijateljima, i da se što manje stresiram zbog posla. I naravno da pišem,  pišem, pišem....

I joooš...u međuvremenu me dominovala i blogerka sa Lipstick Attack bloga-HVALAAAA:) A da ne bih ponovo sve pisala, odlučila sam se za update ovog posta :). Evo pitanja i odgovora:

1. Koliko dugo pišete blog i kako ste se i zbog čega na toodlučili?

Blog pišem oko godinu ipo dana. Odlučila sam se tako što sam otkrila blog Emine Saletović i oduševio me, a onda sam naletjela na Marijin Makeup ner(E)d i to je presudilo da budem bjuti bloger :)

2. Volite li više preparativnu ili dekorativnu kozmetiku?
Neodlučna sam. Dopada mi se oboje, mada malo više dekorativna :)

3.  Omiljena marka kozmetike?
Pa sad, ja nikad nemam samo jednu stvar nekog brenda, stalno izmišljam nešto i kupujem drugačije, te nemam sve proizvode jednog proizvođača, a da su mi must have.

4. Postoji li nekakav beauty ritual koji mrzite?
Toliko sam se navikla da mi kosu peru u salonu, tako da ako to svrstam u tu klasu, mogu da navedem kao hate varijantu :)

5. Koliko lakova imate u kolekciji?
Obožavam lakove. Stalno ih kupujem, ali i bacam one koji su potroženi ispod polovine. Trenutno imam oko 60-70 lakova, ne znam tačno!

6. Postoji li optimalna količina šminke?
Mislim da je to individualna stvar.

7.  Proizvodi koji su vas razočarali?
Pa nemam specijalno loša iskustva. Evo sjetih se Balea kreme za noge od koje sam dobila gadan osip i svrab. O njoj sam pisala u jednom postu!

8. Šta je po vama makeup zločin?
Hmmm...stavljanje dosta tamnijeg pudera, nanošenje maskare do granice grudvanja i upadljivo iscrtavanje usana!

9. Koje proizvode koristite svakodnevno prilikom šminkanja, za uobičajeni dnevni look?
Puder, kameni puder, rumenilo, maskara i ruž!

10.Izdvojite nekoliko slavnih i po vama dobro našminkanih osoba.
Ne mogu da se ravnam po Holivudu, više ne znam šta su oni šta fotošop, i svi su na kraju krajeva prekrasni kad blješte svjetla, npr. kod nas mi se dopada Nina Badrić :)

 




Comments