Skittlette...MM #10

Jubilarni deseti MM prošao je u znaku teme skittlette. Da budem iskrena prvi put sam čula za nju kad su je predložili u grupi. I onda su cure lijepo objasnile o čemu je riječ, te mi je bilo malo jasnije da sam to viđala :).U  svakom slučaju i ove sedmice sam gadno pretrpana poslom. Juče sam bila u Banjaluci, a danas sam radila čitav dan na poslu, i pitam se kako stignu žene koje imaju djecu, i radi i kući sve stignu. Treba im medalje dati. E tako sam ja mislila da neću stići da učestvujem, ali nešto mi bilo žao, te odlučih da i ja uradim nešto. Stvar je olakšalo to što sam na noktima već imala ove šljokice, tj.divni Golden Rose lak Jolly Jawels 110, pa sam onda sebi olakšala i uparila crvenu i sivu. Evo i konačnog rezultata:



Za ovo su korišteni Essence- Color and go lak u nijansi 142 grey-t to be here, Essence - Color and go u nijansi 114 fame fatal, Golden Rose Jolly Jewels 110 i Essence Studio nails, Better than gel nails.
Zaista nisam imala vremena da se potrudim više, isključivo sam ispoštovala formu. Evo i ostalih cura koje su učestvovale. Biće da je tema bila inspirativna jer nas je jako mnogo ove sedmice:
Mateja nails
Petite Cherie
Cajkine kandže
Nina's nails 
Fantazija
by Danijela
Tanya Minxy
inSANE nails
Good morning, gorgeous
Jelena's Wonderful Colors
Kapljice sreće by Mala Boginja
So Shpeksyy
Lickanje
Head in the clouds
Little things that makes me happy
Searching for Spark
A little make up obsessed
Little things that meke me hapy- part II
Beauty blog by Tina
Colours of my nails
Nail crazy
Šljokica ex Happy nails

Huh...koliko cura. Svaka čast! I ono što me je pored velikog broja cura oduševilo, jeste i to što su svi bili drugačiji! Odlično! Sve nas možete vidjeti na FB stranici Matching Manicure - Balkan Beauty Blogers. I baš sam se obradovala što je u ovoj temi učestvovala i naša draga Dženana koja je i osnovala ovu stranicu, i evo njenih divnih noktića:



Comments

  1. awww stavila si i moju sliku awww <3
    joj, baš nas je puno i to je super duper. meni se pravo sviđa tvoja manikura, a imam ovaj lak i na slikama mi vuče na plavo iako uopšte nije. jedino što mi se ne sviđa kod njega je užasna trajnost, znao mi se guliti nakon par sati, ali dobar je ispod šljokica :DD <33

    ReplyDelete
  2. Odlicno je ispalo i bas mi je drago sto si ipak uhvatila vremena i sudjelovala :)

    ReplyDelete
  3. Jako mi je drago da si stigla i ti da nam se prikljucis ove nedelje ;) I da, bas nas je puuunoooo sto je divno <3

    Super je manikir, ali taj GR sljokicasti lak je savrsen ;)

    ReplyDelete
  4. Super manikura, baš mi se sviđa, a Golden Rose Jolly Jewels je genijalan :)

    ReplyDelete
  5. super si ovo složila :D
    Dženaninu još nisam vidjela, odoh trkom :D

    ReplyDelete
  6. Sjajno ti je ispalo i odlicno si uklopila boje, narocito kaziprst sa domalim i srednjim <3

    ReplyDelete
  7. divotica :) a dzenanini nokti su woooow!!!

    ReplyDelete

Post a Comment