Foot care

Ne znam da li sam ikada pisala, ali pored brige o rukama, koja je malo i pretjerana, noge su takođe ono čemu posvećujem dosta pažnje. Vjerujem da vam nisam otkrila Ameriku, i da i same vodite računa, ali ja sam zaključila da me neke stvari odmaraju više od drugih kada je njega u pitanju (iako podjednako uživam u svim segmentima uljepšavanja i njege). Ja zaista istinski uživam u pedikiru i masaži stopala. Volim masaže, mada rijetko imam vremena da ih sebi priuštim, odem jednom u tri mjeseca, a kada bi me neko pitao koja mi je omiljena, kao iz topa bi odgovor bio MASAŽA STOPALA.

*fotka sa neta
E sad masažu nogu radim samoj sebi kući onoliko koliko mogu, dok ne odem na opštu. Ipak neke stvari mogu uraditi i bez uplitanja stručnjaka, a to je pedikir. Možda nije najbolji i najstručniji, ali to je nešto u čemu zaista uživam. Otkako sam dobila električnu kadicu, često svojim umornim stopalima priredim malo radosti. Vjerujem da vas većina ima ovu kadicu, ja sam je dobila na poklon. Nije baš apsolutno profesionalna, u principu je obična, ali meni dobro služi. Ima tri brzine, i pravi mjehuriće, dok mi se valjci ispod nogu pomijeraju i masiraju me. 

U vodu koja je po mojoj želji skoro pa vrela (obožavam pretoplu vodu), dodam dvije supene kašike kupke za stopala. Do sada sam kupovala tečnu kupku Afrodita, ali pjeni do te mjere, da vrijeme provedem samo skidajući pjenu koja se zna popeti i do koljena. Ova je poprilično umjerenija, simpatično mi je što je nešto poput morske soli, i diiiivno miriše. Proizvođač je Balea. Preporučujem.

Ja provedem oko pola sata, tako namočenih nogu, a ponekad i malo duže. Prosto uživam. Kada prođe potrebno vrijeme, noge blago posušim i krenem sa otklanjanjem mrtvih ćelija. Nemam pretjeranih problema sa zadebljalom kožom, ali zaista mrzim kada su ljeti pete ispucale, ili kada bi mi zimi zapinjale dok oblačim čarape. Ne znam kako bih to podnijela. Zato se trudim da mi stopala uvijek budu njegovana. Turpije koje koristim su Sholl. I prezadovoljna sam objema.
Posle toga pomoću grickalice za nokte ili canglice , modifikujem dužino noktiju, i drvcetom potiskujem viškove oko noktiju.

Kada obavim to na stopala stavljam piling. Nekada sam čak i u običnim marketima uspijevala da nađem piling za stopala, a sada ne mogu ni u CM-u ni u DM-u, te sam odlučila da uzmem običan za tijelo. Uzela sam I love....prelijepi miris raspberry & blackberry. Ne moram ni spominjati koliko savršeno miriše. Predobar je. 

Piling ostavim oko desetak minuta i isperem vodom, pregledam da nešto nisam propustila, i osušim stopala peškirom. Nakon toga nanosim debeli sloj, po meni najbolje kreme za stopala, koju sam probala, a probala sam mnogoooo. Jedino bolje su one baš masne kreme, koje koža lagano upija. U ovom rangu Balea sa ureom je nezamjenjiva. Koliko god da druge isprobavam, vraćam joj se.
E kada je sve završeno, obično uzimam svoju kutijicu u kojoj su pomoćna sredstva za njegu noktiju, kao npr. makazice, tuferčići i ovaj spužvasti pužić za razdvajanje prstiju pri lakiranju. Ovu sam kutijicu nekad davno, davno naručila u Avonu, i u njemu su bili proizvodi za njegu stopala. Baš mi se dopada, i eto ostala je tolike godine.

Ljeti obično lakiram nožne nokte skoro svaki drugi dan, i usklađujem sa bojom laka na rukama. Zimi, kao se i ne vide, uglavnom lakiram crvenom ili bordo bojom.
Nijansa koju trenutno koristim je Essence 113 Do you speak love? I naravno Avon sušilicu. I stvar je gotova. Nježna i mekana stopala, i nalakirani nokti.

Posle ovoga, obično stavim još jedan sloj kreme i obučem ove frotirne čarapice, koje obožavam i bježim na spavanje.
Ili ako namjeravam još biti budna obuvam svoje omiljene papuče, koje sam kupila ljetos na Lefkadi, koje su od ovčije vune i kozje kože. Ne treba naglašavati da sam ih probala na + 40 i da nije bilo šanse da se kući vratim bez njih. Imajući u vidu moju groznu cirkulaciju i smrzavanje, moram reći da me već sada spašavaju od hladnoće.
Tako to izgleda u mojoj režiji. Volim svoja stopala, i trudim se da im posvetim pažnju i činim to redovno. Ovo radim jednom sedmično. Ponekad kada ne stignem kući urade mi cure u salonu. Zaista mislim da naša stopala trpe torturu, pješače, nose veliki teret, i u zavisnosti od posla kojim se bavimo, znaju biti poprilično preopterećena. Dajem svoj doprinos :)











Comments

  1. Masaza stopala <3 maserka mi je rekla da samo rijetki u istoj uzivaju!

    ReplyDelete
  2. he he odlicni savjeti, imama istu takvu kadicu :)

    ReplyDelete
  3. E pa vidis Daniela, nisam to znala. Posebna,....jupi :). Hvala, kadica je odlična stvar ;)

    ReplyDelete
  4. Uh, momentalno sam poželela da su mi noge trenutno u kadici sa toplom kupkom... aaaaaaaaaa!!!

    ReplyDelete
  5. Fantastican post! Ovo je reklama za kadicu :D skroz si me navukla Sanjice, moram sebi kupiti nesto tako :P

    A ovu Balea kremu za stopala imam i DIVNA je!

    ReplyDelete
  6. I ja sam taj tip uzivam u pedikiru, kremicama :) a posebno volim kremice za umorna stopala, namazem ih prije spavanja i ujutru su stopala "kao nova"! x

    ReplyDelete
  7. Stvarno temeljan post :) Zavidim ti na tome što uživaš u ovom ritualu, meni je to samo muka koju treba odraditi nekako.

    ReplyDelete
  8. Hehe, kadica je odlična, i stvarno užovam u ovom ritualu. Nekako mi uvijek bude žao mojih nogu i stopala, mislim da su preumorna, ipak sam ja velika cura, i ona moraju da trpe ovoliku težinu :). Jasmina, kutija je baš simpa, i zbog kutije sam i naručila te proizvode, ali bilo je to nekad davno!!!

    ReplyDelete
  9. I kod mene je slicno samo sto nemam ovu kadicu i prsti nikako ne mogu toliko da se razdvoje tom spuzvicom heheh skroz su uski kao i stopalo :)) Slazem se za baleinu kremu, meni je pored jedne mixe koja je za ruke, i ona najbolja :))

    ReplyDelete
  10. Odlična ti je ta kadica :) Ja volim noge namakati u vreloj vodi i to po zimi radim često. Slažem se da je bitna njega stopala na koju često znamo zaboraviti. Super post :)

    ReplyDelete
  11. I moja noga je uža i baš sam omentarisala, da sam pretjerala sa ovom spužvicom, kad sam je izvadila, prsti su mi izgledali razvaljeno :), a što se tiče generalno vrele vode, ja se šurim vrelom vodom. Obožavaaam :)

    ReplyDelete
  12. Probala sam neki dan Avonov piling za stopala i odmah se sjetila ovog posta :D Oduševila sam se, lijepo ispilingira, ali što dobro miriše, to je strašno :D

    ReplyDelete

Post a Comment