Breast cancer...MM#5

Tema na našoj maloj grupici za ovonedjeljno druženje je izglasana, i odluka je pala da to bude borba protiv raka dojke, te smo se i mi na ovaj način uključile u ovu priču. O raku dojke, i ženama širom svijeta koji prolaze kroz taj pakao, suvišno je i pričati. Ono što mogu da kažem, da ključnu ulogu u svemu igra preventiva, te apelujem na sve žene da idu na preventivne preglede, da obavljaju samopreglede i po potrebi odu da urade mamografiju. S druge strane ženama koje su prošle kroz sve to, mogu samo da čestitam na izuzetnoj hrabrosti i snazi da se suoče i izbore sa tom opakom bolešću!. S obzirom da je trakica ove kampanje roze boje, ja sam se odlučila na jednu brzinsku varijantu manikira, da ispoštujem formu, jer sam mislila nešto konkretnije da uradim juče i uslikam, ali sam juče imala 7 šminkanja, plus sam radila i prvu smjenu i morala ponovo da se vratim na posao, tako da nije bilo šanse. A jutros sam imala minimum vremena, da nalakiram na brzinu i zbrišem frizeru. Danas mi se udaje drugarica, i već se moram spremati. U svakom slučaju evo mojih noktića.






Djevojke koje su još radile ovaj manikir

Good morning gorgeous
Nina's nails
Kapljice sreće by Mala Boginja
Searching for Spark 
A little make up obsessed
Head in the Clouds
Pudrijerica
By Danijela
Fantazija
World Of Happy Nails
Lickanje
Petite Cherie
Nail Crazy
So Shpeksyy
Sasvim obicna devojka :)
Beauty department
T's World of Colors
Nails From Fairy Tale


Ostale ću dodavati kako budu postavljale postove. Ili ih sve možete pregledati na grupi FB Matching Manicures.

Comments

  1. Haha, sličan nam je manikir ove nedelje :)

    ReplyDelete
  2. Super ti je manikura,pogotovo sto je brzinska ;)

    ReplyDelete
  3. Lepo i efektno <3

    ReplyDelete
  4. imamo sličnu manikuru tako da mi se jako sviđa :)

    ReplyDelete
  5. Jako lijepa manikura i nokti. Ja sam pokušavala isto napraviti mašnu i nije mi nikako išlo pa sam onda stavila naljepnicu :)

    ReplyDelete
  6. Sve ste jako lijepe izvele tu manikuru :)

    ReplyDelete
  7. Savršeno, precizno i lijepo! Već sam rekla, nekada je najbolje ne pretjerivati :)

    ReplyDelete
  8. na tvojim fantastičnim noktima sve super izgelda :D

    ReplyDelete
  9. C c c, odličan oblik noktiju, to mi je uvek fascinantno.
    MM je jednostavan i efektan, kako volim.

    ReplyDelete
  10. Sanjice bas mi se svidja :) toliko mi je drago sto sve radimo ovu temu, sad cu i ja svoje da postavim, tek sam kuci stigla :*

    ReplyDelete
  11. Divota od manikure a i noktiju <3<3

    ReplyDelete
  12. Cure hvala puno. ZTaista nisam stručna u ovome, i sve mi se nekako razmrlja. Znam samo lijepo da nalakiram nokte. Štzo se tiče oblika, mogu samo reći da je zahvalan, jer mi je čitava ploča nokta uopšteno velika i nekako četvrtasta, i dopada mi se. Hvala cure i veoma mi se dopadaju manikiri svih djevojaka iz grupe!

    ReplyDelete
  13. Humano i prelepo, Sanjice svaka cast :)

    ReplyDelete

Post a Comment