Holliday time....

Obožavam kada pročitam ovaj naslov bilo gdje! Obožavam odmore, jer stvarno jedino tako uspijemo nekako da se obnovimo i krenemo novi krug. Na sreću obično putujem minimum dva puta godišnje, pa nekako premostim tešku radnu godinu, ali ipak najviše se radujem ljetu. Kada je riječ o proteklih nekoliko mjeseci, moram da priznam da sam crkla. Blago rečeno. Dosta posla, obaveza, učenja, životnih obaveza, priprema svadbe, pa opet posla dok su drugi na odmoru, i moram reći da sam doslovno u pred-reset stanju. E kako se ja uvijek pakujem dan ranije, tako sam sinoć odlučila da spakujem kofere i da danas dodam samo sendviče i gotovo. Nisam imala puno vremena da fotkam, samo sam u letu dodala par fotki i evo šta ja to nosim.Pored brda haljina, majica, sandalica i sličnih uglavnom nepotrebnih stvari, ono što je neophodno za plažu su šeširi, korpe, peškiri, sunčane naočare i naravno sredstva za zaštitu od sunca...




                                 šeširi   - SIX
                                 torbe -  SIX
                                 peškiri- K-HOME
                                 naočare( s lijeva na desno)-  Vogue, H&M, i troje P..S.. Fashion
                                 preparati za sunčanje-Nivea sprej faktor 20, Balea za zaštitu kose i lip balm Balea

Naravno tu su kupaći kostimi. Imala sam ih "more", ali sam se prošle godine oprostila od većine i ostala su samo četiri omiljena, i dodala sam ovaj tirkizni. A mislim da je ova godina poslednja i za ovaj žuti. 


žuti kupaći-Bellissima
mornarski kupaći - Bugati
roze na prugice - Bugati
šareni prugasti - H&M
tirkizni kupaći - H&M
E kada je riječ o sredstvima za njegu  sledeće stvari su zauzele mjesto u mom kozmetičkom koferu...






I na plaži malo čituckanja. Novine i knjige....

Moram da napomenem da na more nikad ne nosim ništa od šminke sem maskare, jer se ne šminkam. Odmor definitivno shvatam bukvalno. Inače za čitav avgust sam se samo našminkala za svadbu i to je to. Nosim jedino lakove za nokte.
Naravno ovo je samo 10-15% onoga što imam u koferu, kao i svaka djevojka :). Šta da kažem sem da odlazim da uživam, a kada se vratim stižu fotke sa svadbe i odmora. Ćaooooo




     

Comments

  1. Uživaj i lepo se odmori :)
    Tirkiz kupaći je prelep!

    ReplyDelete
  2. Lep provod i napuni baterije :*

    ReplyDelete
  3. Tirkizni kupaci je savrsen!:D Probala sam ga ali nazalost meni taj model gornjeg dela ne stoji bas najbolje:/ Kakva ti je ova Balea pena, bas sam razmisljala da je probam?
    Uzivaj na putovanju! :))

    ReplyDelete

Post a Comment