Blog birthday and New in

Na početku ovog posta želim da kažem da je mom blogiću juče bio prvi rođendan. Moram reći da sam tog dana napisala svoj prvi post zahvaljujući dragoj blogerki Emini Saletović jer sam bila oduševljena njienim blogom, čak sam i prilog napravila o njoj:



Nažalost Emina je uklonila blog,ali u svakom slučaju hvala joj, jer da je nije bilo ne bih upoznala ovoliko divnih cura koje pratim i koje me prate. Imala sam želju da u ovom blogu pišem o svemu što me zanima i što volim,što pokazuje i nazim domena. Iako sam bila puna entuzijazma na početku, brzo sam odustala jer sam mislila, ko bi uopšte čitao moj blog??? I tako sam oko pola godine objavila otprilike 20 postova, Onda sam tako tražeci neku pomoć oko izbora nekog pudera naletjela na recenziju Marije sa Make up Nereda i odlučila da se aktiviram i okrenem beauty blogovanju. U čas svojih prijateljica napravila sam još jedan prilog:)Beauty BiH blogers. Djevojke hvala vam puno što ste me učinile srećnom, i što je prva stvar ujutru kad upalim računar bilo na poslu ili kući, da pogledam šta je koja napisala i šta ima novo. Imam skroman broj pregleda što je za mene stvarno premija s obzirom da nisam nikome ni rekla da imam blog, nego sam ga sramežljivo pisala.Danas pišem svoj 50.ti post i srećna sam. Ovih dana ću tim povodom organizovati i svoje prvo blogodarivanje, i nadam se da ćete svi učestvovati. Još jednom hvala vam i lav juuu :)))) i naravno možete me pratiti na FB na ovoj stranici Sanjin ŠminkeRaj. Lajkujte :) Hvalaaaa:***
A sad post New in. Nikako da sakupim sve što kupim, a kao što sam rekla u prethodnom postu, sve kupujem po jednu stvarčicu,pa mi bzv da razglabam samo o tome. Stoga evo ovomjesečne nabavke.
Prvo preparativa.
S lijeva na desno: Balea gel za umivanje za osjetljivu kožu,Balea kupka za osjetljivu kožu sa solju iz Mrtvog mora i narandžom, zatim Nivea stress protect, koji ovaj put miriše drugačije nego obično i ne sviđa mi se.Ne znam kako je to uopšte moguće. Zatim Balea šampon i balzam sa kokosom, krema za ruke sa kamilicom, i maska za lice Avon sa blatom Crnog mora.

Tu su maramice iz DM-a, i losioni za tijelo Deseo by Jennifer Lopez i Euphoria blossom by Calvin Klein. Divno mirišu. Potpuno su različiti , a savršeni. Pored ovoga , posebnu pažnju poklanjam njezi ruku i nogu. Dugo sam željela ovu kadicu za noge na struju i dobila sam je od drage koleginice, i sad ne vadim noge odavde. Uz sav taj spa trenutak imam i prateće proizvode. Tu su:



Kupka za noge. Prelijepo miriše. Jednu kašičicu dodate u litar vode i uključite kadicu, pola sata uživate. Zatim kad to obavite na red dolazi turpijanje mrtvih ćelija velikom turpijom. Ja sam uzela dr Scholl. Sjajna je. A kada to obavite nanesite piling na stopala. Ja nisma nigdje našla pravi za stopala, pa sam uzela ovaj običan za tijelo I love...sa mirisom maline i kupine. Mmmmm.....
Zatim grickalicom urediti nokte, štapićem odstraniti viškove i još malo turpijom urediti preostalo. Oprati noge mlakom vodom i namazati kremom. Ja koristim Balea sa ureom i super je. Đavo me nanio da kupim i ovu sa ekstraktom grožđa koja hladi noge, ali imam alergiju na nju, o čemu ću pisati u narednim postovima. A pošto mi je vječito ljeti toplo po tabanima kupila sam i ovaj gel za hlađenje, ali sam od njega očekivala mnogo više. Nikakvi specijalni efekti se nisu pokazali. 
Ponekad imam problem sa obućom i potreban mi je hanzaplast, za to biram ove platnene koje siječem onoliko koliko mi treba i koji se za razliku od plastificiranih duže zadržavaju na koži. A ukoliko mi se noge kližu u cipelama ili sandalama onda se potpomognem ovoim gumiranim jastučićima.
Nisam ljubitelj ni dlačica ali ih hvala Bogu i nemam, iako ih imam to je rijetkost i skoro su nevidljive. Ipak kada koristim brijač, koristim i pjenu, i koža posle toga bude toliko glatka da je milina dodirnuti. Prije sam koristila neke Gillette,a sad sam odlučila da probam ovu Balea i baš sam zadovoljna, Miriše divno. Piše da je 95% prirodna. Sa organskim argan uljem iz Maroka,bez silikona, parabena, mineralnih ulja i boja.
Kada je riječ o make up-u, prije nekog vremana sam kod drage Jasmine sa Make up Arene kupila neke proizvode na blog sale akciji. Prije neki dan mi je stigao i paketić, a Jasmina ne bi bila Jasmina da nije ubacila još koju sitnicu i tako me obradovala. Hvala :****. A evo i sadržaja paketa:
Četiri mineralna pudera:


Zatim dva pigmenta NYX, a Jasmina je dodala i ovo krasno ljubičasto e.l.f.

A Jasmina je još dodala i ovu H&M sjenku, divne zelene nijanse.


A kako ja volim sjajjjj, posebno me obradovao šimer.


Tu je i uzorak parfema Kristine Agilere.Posebno sam se radovala Golden Rose ruževima koje su sve blogerke nahvalile. Ja sma naručila 3, a Jasmina je poslala još jedan. Šta reći za ovu divnu ženu. 



Evo kako izgledaju na usnama. Ne zamjerite zbog fotki, nastale su na poslu brzinom svjetlosti, da me ne ulove :)                  79
                            82
                            118
                            126
Zar nisu super??? :) I za kraj lijepak za trepavice koji obožavam i u koji se kunem. Maska  Balea za čišćenje lica sa cinkom i bijelom ilovačom i hijaluronskom kiselinom.I tu je konačno magični Maybelline korektor.
I za kraj, kako mjesec da prođe,a da ni jedan lak nisam kupila? Nemoguće. Zato evo ih. Plus Avon sušilica za noktiće.


Znam da je podugačko. Ne zamjerite :)Do sledećeg posta vaša S.

Comments

  1. Sjecam se ovog priloga koji si napravila sa Eminom. I sjajn prilog o beauty blogerima. (Iako je u pozadinu pjesma na koju redovno placem :)).

    Stvarno mi je drago sto sam otkrila tvoj blog a ti samo tako nastavi. Divna si!

    Ima ovdje mnogo stvarcica, super su :)

    ReplyDelete
  2. I very love cosmetics Balea :) Genial products!



    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Predobre stvarčice, posebno ruževi i mazalice za tijelo :))

    Evo draga, jedna nagrada za tebe

    http://eyedetoxx.blogspot.com/2013/07/the-beauty-blogger-tag.html#more

    ReplyDelete
  4. Immortality hvala ti puno na podršci, i ja obožavam tu pjesmuu :)

    Dear skin, takođe hvala i za tag :***

    ReplyDelete
  5. Predivne stvarice,odusevljena sam nijansama ruzeva :)

    ReplyDelete
  6. Srecan rodjendan i da nam jos dugo pises! :)
    Odlican ti je ovaj prilog. Trebalo bi to cesce da radis! :)

    ReplyDelete
  7. Sretan blogorodjendan :) Ja nisam ni znala da toliko dugo pises, mislila sam da si ga cak pocela pisat poslije mene ali izgleda da te nisam na vrijeme otkrila :))
    Svasta si kupilaaaaa, ovi nyx pigmenti i zadnja tri ruza mi se svidjaju :)
    Kakva je ova susilica avonova? I znas li gdje je drugarica kupila ovu kadicu za stopala?

    ReplyDelete
  8. Drage drugraice hvalaaa:)))) Stvarno mi puno znači što vas poznajem, pa bar i virtuelno. Hvala na čestitkama i na riječima podrške da nastavim dalje. Trudiću se da budem još bolja i da se družimo u ovom virtuelnom svijetu. Sušilicu Avon koristim poslednje 3-4 godine i prezadovoljna sam. Dugo traje i efekat je odličan. A kadicu je mislim kupila u Konzumu!

    ReplyDelete
  9. Srečan blogorođendan <3

    Divne si novitete kupila i dobila, meni je isto san da imam jednu kadicu za pedikir :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala prasence:). U principu to je jako povoljna stvar,samo dok se ja sjetim sta mi sve treba.

      Delete
  10. Sretan rođendan tvom blogu! I ja sam počela pisati blog sramežljivo i skeptično no eto, danas vidim da se isplatilo, iako sam ga otvorila prije manje od četiri mjeseca. :)
    Sviđaju mi se sve stvarčice, posebno golden rose ruževi i kadica za stopala :D

    ReplyDelete
  11. Draga Sanja sretan ti blogorođendan i samo tako nastavi :***********

    ReplyDelete
  12. Preprepredivni noviteti! Srećan rođendan tvom blogu <3

    ReplyDelete
  13. srecan rodjendan :) prelepi noviteti :)

    ReplyDelete
  14. nek je srecan :) inace obozavam baleine proizvode i bas zalim sto ih nema u crnoj gori

    ReplyDelete

Post a Comment