Proljeće, tačno u podne i koji minut poslije...

 Iako zima, bar u gradu u kojem ja živim nije ostavila baš neke tragove, čak je i mimo ostale godine bila i preblaga (to najbolje znam ja koja ustajem u 4,30 svako jutro, i dobro znam kako to izgleda u februaru), moram priznati da mi ni jednom noge nisu bile mokre od snijega, nisam se čak ni jednom prehladila, ni šmrcnula ( doduše to pripisujem polugodišnjem korištenju narodnog lijeka sjemenke koprive umiješane u med), te sem upale uha ( za koju je kriva lično moja nepromišljenost, i izlazak iz frizerskog po najgorem vjetru), mogu zaključiti da je "najgore" prošlo :). Dobro nije sve tako crno, skoknula sam do Venecije i vrijeme je bilo sjajno, tako da nije ova zima ni toliko loša bila. Ipak sa zadovoljstvom konstatujem da ću se sutra u 12.02, kada proljeće i kalendarski bude stiglo, garantovano osjećati mnogo bolje. Zanemarivši tzv. proljećni umor, vjetar, pokoju kišicu ili još poneki mraz, i pomijeranje sata, sve to na jedan tas, dok na drugi tas stavljam: miris zelene trave, lišće koje oblači gole grane, sitno poljsko cvijeće,laste, radove moje drage bake u vrtu, nasmijane ljude koji su izmigoljili napolje, plavo nebo, suuunceeee, vjetar u kosi, sunčane naočare, lijepu i koloritnu garderobu, djecu koja se igraju napolju, popodnevne kafice u baštama omiljenih kafića, trčanje i priprema za polumaraton na stadionu sa mojim dragim, kao i duge šetnje, zujanje gradom sa najboljim prijateljicama, pa i učenje za aprilski rok i onaj osjećaj da vas na poslu ne dotiče ni jedna loša stvar jer ćete sebi naći neki tematski prilog i zbrisati van...huh, mogla bih do zore nabrajati. Zamislite šta sve onda mogu napisati za svoje omiljeno godišnje doba-ljeto, ako sam ovoliko nakitila proljeće...I naravno glavna asocijacija za proljeće je :


Da,da...to je to godišnje doba.  Proljeće ove godine za mene je posebno i što se moja dobra prijateljica udaje i to na isti dan kada u bračnu zajednicu stupaju prijatelj i prijateljica mog momka, kao i još jedan njegov prijatelj, te će biti veselo proljeće. I što je još bitnije čeka me i uzbudljivo ljeto jer 10.avgusta moj dragi momak i ja sklapamo brak :).
Kada sam bila mlađa pravila sam sebi neke liste želja gdje sam onako pisala šta želim od garderobe ili sitnica, pa bih onda odvajala od džeparca i sakupljala i na kraju bila presrećna kada sebi priuštim ono što želim. Sada je to malo drugačije, i danas imam liste želja, neke se brže neke sporije ostvaruju, a neke Boga mi i nikad. U svakom slučaju lijepo je maštati, a kada se ostvari niko srećniji od mene. Kako sam pomenula svadbe koje me čekaju, za neke od stajlinga sam razmišljala u ovom smjeru. Riječ je o mom omiljenom H&M  brendu i ovoj kombinaciji:




 ili Mango kombinacija...


Obožavam haljine to je jasno, a posebno u bojama. Moja omiljena boja je tirkizna, i eto što se može primijetiti iz priloženog, nesvjesno biram sve u tim nijansama :). Pored toga ovog proljeća bih se veoma obradovala i ovome...

E sad manje više lako je ovo kupiti, ono što je teže jeste skinuti enormno veliki višak kilograma da bi ovo ovako stajalo, te je to moj najvažniji zadatak, kako u vjenčanici ne budem kao gica prasić :O.
Kada je riječ o make up-u, nikada nisam imala neke specijalne želje. Obično sam kupovala intuitivno ili ono što mi se dopadne na prvi pogled i često bez ikakve potrebe, nek se ima. Ne znam šta bih izdvojila da baš,baš želim, ali eto recimo da ovog proljeća želim toliko hvaljenu Urban Decay Naked 2 paletu

ili ako ne može onda može stara dobra jeftinija varijanta...MUA

Pored ovih zemljanih tonova , bez obzira na trendove, želim pastelne boje i na rukama i na nogama....hoću da nosim šta mi je volja, a ne što je neki tamo kreator zamislio :D...



Nedavno sam spazila novi Bourjois puder, nova verzija Healthy Mix, pojačana esencijama dinje, jabuke i kajsije...mmmm...mora da miriše savršeno...
I na kraju set nekih dobrih četkica, pristojene cijene ikvaliteta, mada bi najbolje bilo da mi neke MAC padnu s neba :D

Pored šminke volim naravno i parfeme. Poslednjih godina imala sam ludu sreću da dobijam parfeme. Ne količinski puno, ali taman kada je neki na kraju, javi se neka dobra duša kojoj sam učinila nešto "života vrijedno" i eto meni poklona. Uglavnom volim ljetne i lepršave parfeme, teške ne podnosim, a trenutno koristim Escadu-Rock in Rio i YSL- Parisiene. No moja davnašnja želja su ova dva, za mene mega skupa parfema, koja nikako da priuštim . Nadam se da je ovo moje proljeće, te da će se uskoro naći u mom vlasništvu.


I za kraj moje liste proljećnih želja sam ostavila dva naslova, pošto su knjige moja strast, a to su Poslednji voz za Istanbul, zbog moje opsesije i enormne ljubavi prema orijentu i Istanbulu, i Anastazia, jer ukoliko nisam rekla ja sam potpuno luda za Romanovima, i sve podatke o njima malo je reći gutam, a ovu knjigu koja ima ikakve veze sa njima nisam još kupila ni pročitala... Iako u njoj ima najmanje istorijskih činenica, volim da vidim i da pročitam kako je ljudska mašta konstruisala sudbinu članova carske ruske porodice i kakav su im oni kraj zamislili.

 Naravno želim i neko putovanjce, a jedno se nazire uskoro ;). Ispadoh prokleta, ali lista želja i jeste da se na nju pišu želje i željice, pa vidjećemo šta će se ostvariti,a šta ne. Za kraj posta jedna pjesmica kojom se trujem danima, i žao mi je što sam propustila njen koncert u Beogradu. Pih...sjajna je...


Comments

  1. Prvo da ti čestitam što se udaješ! :) Taman na tim prolećnim svadbama da se uvežbaš za tvoju :) Mnogo lep izbor svega ovde, kako garderobe, a i šminke. Ukus za knjige nam je isti, upravo sam završila čitanje knjige Istočno od sunca. Želim ti sve ovo sa fotkica i Naked i MUA, da ne moraš da biraš :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. E pa hvala puno. Nakon deset godina veze i bio je red (kaže okolina) ....moraću da vježbam, bitno je da bude veselo i bez drame i nervoze. Obožavam knjige i drago mi je da ti se svidjeo izbor...Valjda se želje ispune....ja sam nepopravljivi optimista :D

      Delete
  2. Čestitke na udaji!
    Super su ti želje, pogotovo haljine, sve mi se sviđaju. :)

    ReplyDelete
  3. Čeeestitam :) Haljine su super!

    ReplyDelete

Post a Comment