Sephora-Pop Up Color Store-Blockbuster paleta

Nešto prije kraja prethodne godine, moj divni momak me je počastio ovom divnom "igračkom". Mojoj sreći nije bilo kraja, jer moram priznati da za 28 godina života nikad nisam imala ovako jednu da kažem cjelinu, kada je riječ o make up-u. Sephora za praznike obično "izbacuje" nove palete i one su baš u tom prazničnom periodu veoma popularne. S obzirom da u Bijeljini nema, a ne znam ni u kojim gradovima u našoj zemlji se mogu naći ovi proizvodi, ovu paletu sam kupila u Beogradu. Njena cijena je 4 220 dinara ili oko 71 KM. I za ovo kratko vrijeme koliko je u mom vlasništvu mogu  reći da mi nije žao uloženog novca, jer nisam ni mnogo dala, a dobila sam solidno.


Paleta se sastoji iz 64 sijenke, 48 sjajeva za usne, 6 top coat-ova za usne, 12 krem ajlajnera, 3 rumenila, 6 top coat-ova za sijenke, 6 kremastih proizvoda , 3 u 1 – za usne, obraze i oči, 3 hajlajtera, 3 aplikatora i ogledalo.


Kada otvorite kutiju i razvučete lijevu stranu tu se nalaze sijenke , ajlajneri , hajlajteri i top coat-ovi za sijenke.



 Kada razvučete desnu stranu palate nalaze se sjajevi za usne, top coatovi , kremasti proizvodi i rumenila.

SIJENKE
U sredini, nakono što podignete ogledalo, možete vidjeti još sijenki i 3 aplikatora.
Na sredini ispod ogledala nalazi se paleta zemljanih tonova, a kako ih i najviše koristim za svakodnevne make up majstorije, obradovalo me je što njih i ima najviše.




Ove sijenke su po meni veoma dobre, što po teksturi što po tragu koji ostaje (unaprijed moram da se izvinim za svočeve, imam neki  gadan problem sa fotoaparatom, od odmora fotografiše kako njemu padne na pamet i iz nekog razloga neće da izoštri fotografiju). Većina sijenki je sedefasto, samo nekoliko ih je mat i moram priznati da upravo te mat varijante nisu ispunile moja pčekivanja. Teško ostaju i na ruci, a još teže na kapku. Tješi me samo što ih je zaista malo pa ću naći zamjenu. :)
Odmah sa lijeve strane nalaze se nijanse roze, ljubičaste, žute i narandžaste nijanse. Druga stepenica su  nijenase plave i treća zelene,crne i sive.






 I za ove sijenke važi isto. Neke su bolje, neke lošije pigmentovane. Ove mat se ponovo nisu dobro pokazale, ali suma sumarum je da vam ove sijenke mogu poslužiti kao dopuna nekim paletama koje od ranije koristite. Neke u sebi imaju sitne šljokice, ali one ,bar meni spadaju sa četkice, pa kada ih nanesem na kapak i ne dobijem ono što bih željela. :(. Pretposlednji stepenik na ovoj paleti su ajlajneri koji su manje više ok. Moja jedina zamjerka kada je riječ o njima jeste što nisu baš intezivne u onoj mjeri u kojoj sam očekivala, Čak ni crni mi nije baš,baš crn. Dopada mi se zlatni i kraljevsko plavi, mada napominjem, da sam očekivala još bolje.


 Na poslenjoj "stepenici" nalaze se top coat-ovi i 3 hajlajtera, a pošto obožavam ove proizvode, oni su mi baš dobri. Sjaje se i lijepo se nanose na kapke. Baza im još više povećava intenzitet i postojanost, s obzirom da se pomalo rasipaju pri nanošenju. Ipak sve u svemu ovime sam zadovoljna.


 Sve u svemu kada se sve sabere i oduzme,moja ocjena ovih sijenki je skromna 4- na skali od 1 do 5. Da bi bili 4+ ili 5 zamijeram im loše mat sjenke i ajlajnere koji nisu na visokom nivou. Ali ipak od 46 sjenki zaista možete da se igrate nijansama i date mašti na volju.

SJAJEVI

Na lijevoj strani palete nalaze se sjajevi i top coatovi. Prvi red su top coat-ovi, a onda slijede roze nijanse, zatim boja cigle, narandžaste, sledeća stepenica crvene i na kraju braon  nijanse. Moja ocjena sjajeva je da su dobri, mogu reći i odlični. Lijepe su teksture, pigmenta im je dobar, lijepo se nanose četkicom, malo su gušći od običnih sjajeva ali  su ok. Imaju sitne čestice šljokica, a i top coat-ovi su im veoma lijepi. Boje su zaista dobre, nema šanse da ne nađete za sebe nešto. Sve nijanse su zastupljene i čak sam se oduševila što imaju i neke koje mi nikad ne bi palo na pamet ni da kupim ni da probam, i sada sam imala priliku da ih testiram i vrlo sam zadovoljna.








I na posljednoj stepenici se nalaze kremasti proizvodi 3u1 (mogu se koristiti za usne,oči i lice), koji su dosta dobri i misli da ću ih ipak koristiti za oči ako zatreba. Pored kremastih proizvoda nalaze se i 3 rumenila.



 Boje rumenila su dobre, imaju sjajne čestice,prve u boji srebra, drugo rumenilo čestice u boji zlata i treće u boji starog zlata. Kada se nanose vrlo su intezivna i lijepo izgledaju na licu (napominjem opet da mi je žao zbog fotoaparata, ali sam htjela da fotkam, iako su fotke ispala srednja žalost).
Moja ocjena ove strane palete je čista 5.

REZIME
Ono što ova paleta nudi jeste veliki izbor boja, većina kvalitetnih sijenki  i sjajeva, sve na jednom mjestu. Prijatno sam iznenađena, jer cijena je pristojna, a i ono što ćete ovom paletom i dobiti. Moja ocjena je 4,5 i preporučujem da je uvrstite u svoju zbirku make up proizvoda.

P.S.-Juče mi je stigla i moja prva pošiljka od MUA, riječ je o 2 palete i 3 četkice, te je sledeći post posvećen upravo njima :*





Comments

  1. Baš me zanima što si dobila od MUA :) A ova Sephorina paleta izgleda jako zanimljivo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zahvaljujući recenzijama tebe i još nekoliko blogera koje pratim , uopšte sam i otkrila MUA, s toga hvala :). Iako mi je pošiljka stigla za 20 dana(mislila sam da neće nikad), dobila sam paletu 24 Shade Immaculate Collection Palette,četku F1,E4 i L1 , a onda sam se iznenadila kad mi se na popisu pojavila i The Artiste Collection -GRATIS. Tako da je to stiglo, a već prekosutra ću i islikati sve i objaviti.Što se Sephore tiče zadovoljna sam zaista.Ima par propusta,ali nisam ni očekivala neki spektakl :)

      Delete
  2. Nakon ove palete, ništa više ti i ne triba :D
    Vidjela sam je odavno, ogromna je zaista. Gel lineri mi se najviše sviđaju.

    ReplyDelete
  3. Pa da znaš. Veoma je praktična. Sve je na jednom mjestu. Lijepi su ajlajneri, samo sam ja očekivala da će biti intezivniji, ali dobro :)Ne žalim se :D

    ReplyDelete

Post a Comment