Nova godina, novi početak!!!

Nisam znala kako da naslovim ovaj post, pa eto da simbolično kažem i ja koju o NG :). Kasnim tri dana, ali da ste i vi radili po skoro 10 sati vidjela bih vas da li stižete išta. Ipak malo ukradoh vremena da nažvrljam nešto. Prije svega želim vam uspiješnu i srećnu 2013.godinu. Zaista svima, kao i sebi želim najprije da budem zdrava, ostalo je bar po meni nebitno ili manje važno ili prolazno, promjnjivo i dođe i ode, a sa zdravljem sve možete. Zvučim kao neka bakica ,ali eto, ide to s` godinama ;). Moj život čine sitnice, i zato vam želim dosta sitnica koji će vam uljepšati i narednih 12 mjeseci.


Kada sam napisala prvi post, objasnila sam da će ovaj blog biti posvećen svemu po malo, i mojoj ljubavi prema velikom broju stvari, te nisam mogla da se odlučim, hoću li pisati o garderobi,putovanjima, receptima, šminkanju i sl. Ipak u narednim postovima očekujte više postova o make up stvarima, s obzirom da se poslednje 3 godine pored redovnog posla bavim i ovim "zanatom", a čitajući sjajne blogove poput :

http://makeupmanija.blogspot.com/, http://makeupnered.blogspot.com/

i mnoge druge, odlučila sam da se više fokusiram na ono što i privatno rado činim . Nisam završila nikakvu školu za šminkere, ne nazivam se profesionalnim šminkerom, radim to iz čiste ljubavi i drago mi je što djevojke koje ja šminkam i kojih ima zaista mnogo, dijele moje mišljenje. Ne držim se isključivo jednog pravca, šminkam kako mi padne na pamet i kako u tom trenutku vidim neku osobu, uzimajući u obzir njen stil, boju kose, izraz lica i odijevnu kombinaciju koju će u datom momentu nositi. Uskoro planiram jedan mali projekat koji će uključiti  nekoliko ljudi, bolje rečeno čitav jedan tim i u kome ću prikazati svoje viđenje make up-a kroz različite teme. Ali o tome više neki drugi put.
Već nekoliko godina radim za jednu produkciju koja se bavi snimanjem video spotova za razne pjevače ( nažalost nije moj muzički žanr, ali od nečega se mora živjeti), te sam imala priliku ovladati tehnikama. Početak i nije bio naročito lak. Iako radim na TV, morala sam da ovladam tehnikama, kako određene nijanse izgledaju pod reflektorima i sl, kako se,kako mi volimo reći "slikaju", i sl, ali sam se ušemila.Jedan odposlednjih  "uradaka" je i ovaj...


 Sve što mogu reći o svom šminkerskom umijeću jeste da je to jedini posao uz kuvanje koji istinski volim da radim i koji me opušta, spremna sam da učim i da se usavršavam. Volim boje, i nerijetko na sebi eksperimentišem sa raznim nijansama, te me na poslu poistovjećuju sa papagajem :). Moja omiljena boja je petrolej plava, tirkizna, i naravno sve druge boje.



Trudim se da svi koje našmikam odu zadovoljni. Za Novu godinu, moj dragi momak me obradovao poklon bonom, te sam mogla da dam sebi odriješen novčanik i kupim neke sitnice koje će upotpuniti moj make up kofer. Naravno riječ je o sitnicama, i treba ih još nabaviti, ali za sada sam kupila ovo:






 I ono štome posebno oduševilo je moja draga Pop up store Sephora, koju obožavam, i recenzije će biti uskoro. Jednostavno je savršena. Bilo mi je žao da je "načnem", ali sadne mogu daodustanem.


Pošto sam čula sjajne preporuke za MUA make up proizvode, čekam da mi stignu:


 I nekoliko četki, pa ćemo vidjeti. U planu mi je nabavka još nekih "itema".
Za sada toliko, u sledećem postu recenzija moje magične Sephora kutije.

Kiss
Sanja


Comments