Winter luxory

Dolazi zimaaaa, duga i hladnaaaaa....eh da, temperatura na termometru, daleko ispod nule, a to je siguran znak da smo na pragu najhladnijg godišnjeg doba. I prvi snijeg je ozvaničio početak sezone bundi, šala,kape,rukavica, grijanja,šljapkanja, mokrih nogu ...izgleda da baš ne volim zimu :D. Nema veze, ne mogu pobjeći u toplije krajeve, stoga šta je tu je.
Ono što mene raduje zimi,ali i ostalim godišnjim dobima,danima i sl., jesu neke sitnice, vjerujem da je i kod vas isti slučaj. Kada je riječ o takvim stvarima, onda me je paket koji sam dobila od mog dragog Milenka iz Dubaija, još prije izvijesnog vremena, veoma obradovao.
Sa pojavom kupki, totalno sam zanemarila sapune. Ono, zaista se rijetko sjetim da bih trebala kupiti isti. Mama i tata su tradicionalisti, a meni sapuni padnu na pamet samo u Beogradu kada prođem kraj radnji mirišljavog Lusha. E tada bih kupila sve sapune ovog svijeta, ali samo jer su šareni i dizajn im je predobar. Međutim, ovaj paketić luksuznih sapuna, koji osvajaju mirisom i teksturom, vratila me je u prošla vremena, u dane kada je baka kupovala sapun sa mirisom jorgovana, a ja obožavala kada me je kupala tim.
Boraveći u Americi, moj dragi prijatelj je  opustošio Body shop, i sjetio se mene i kupio mi brdo ovih prekrasnih sapuna.



E sad, ja ne znam koji je ljepši od kojeg. Dobila sam tri kutije poput ove ljbičaste na prugice, samo što je jedna bila roze, druga braon i ova ljubičasta, ali sam poklonila drugariciama po jednu i ostala mi je ova ,ali sa tri vrste sapuna. Jedan je od maline, jedan je kao zimska rapsodija i jedan je sa mirisom badema. Moram reći da im je tekstura presavršena i da tijelo posle njih miriše nevjerovatno.


Tu je i ovaj savršeni sapun sa mirisom Sugar Plum, ne mogu da dočaram miris, prosto je očaravajući (povremeno uzmem ovu kutijicu i otvorim, samo da bih pomirisala, kao da mi je 5 godina).


Tu su i sapunčići sa mirisom nara, shea maslaca, jedan sam samo imala srca da "načnem", i moram reći da je sjajan. Miris koji je postojan tokom čitavog dana, a malo je reći da i kupatilo miriše kao ludo. :D




E ovaj Zara home sa mirisom jasmina je bio i kod nas, ali sam ga eto i na poklon dobila.



I na kraju pravi "praznični sapun", zimska idila, miris cimeta, i ovako savršeno upakovan. Nisam neki lubitelj cimeta, čak sam jedno vrijeme i bila alergična i na sam miris cimeta, ipak to je ono što me najviše asocira na zimu.

Moju zimsku idilu upotpune i mirišljave svijeće, mada sam sad u deficitu, otkako sam se preselila, nisam ih ni prenijela u novi dom, ali ih zaista volim. Ova svijeća koja sjajno miriše na danske kolačiće (iako ja nikada nisam ni vidjela danske kolačiće :D), savršeno miriše, i odmah vam se jede nešto slatko, tako da ako imate problema sa kilogramima, odustanite od kupovine sličnih pomagača apetitu. :)

Kad napishk sapunsku sagu, moram da kažem da obožavam ovako sve vrste slatkih i lijepih kutijica, ukrasnih i sl. U inostranstvu stvarno vode računa o tome, nekako kad kupiš nešto,posebno za vrijeme praznika totalno te oraspoloži samo pakovanje, a kad vidite ovako upakovane stvari, prosto im ne možete odoljeti. Marketing je čudo.

Za kraj sam ostavila još jednu simpa "kutiju". Naime, slabo sam poročna osoba, može se reći dosadna. Ne pijem alkohol, ne pušim, kafu slabo konzumiram, droga NE, :D, ali što volim da pijem čaj, to nije humano. Ni sama ne znam koliko čajeva popijem dnevno. Volim skoro sve, sem kamilice, od nje mi je baš muka, kao ni one koji imaju cimeta, bar do sada. Ali kako sam počela da pijem Teekanne, čajeve, volim i ove sa cimetom. Moj urednica mi je nedavno poklonila ovu divnu kutiju čajeva, i svi su odlični. Posebno ovaj sa malinom, a u ovoj Winter verziji ima i ruma, pa ko voli, trk do prodavnice. Ova mješavina Grany`s je savršena,i ima malo cimeta, a ostali ukusi (višnja, narandža i šumsko voće), su već istorija. I inače Teekanne čajevi su zakon, prije svega pune filter vrećice, čaj koji ne morate da gledate da li će se ikada stvoriti boja u šolji, nego se to dešava odmah...ma jednostavno su savršeni.



Dekica+knjiga+čaj=savršena zima

XoXo
Sanja

Comments