SALE-natpis koji nam se smiješi sa svih izloga

Sale, rasprodaja, rebajas, sniženje, sve su to natpisi koje ovih dana viđamo na radnjama. Neki su čekali upravo taj trenutak da nabave ono što mjerkaju već neko vrijeme, još ako se potrefi da je ostala vaša veličina, vašoj sreći nema kraja. Priznajem volim jeftino da prođem u šopingu. Kad sam bila "luda i mlada" i u pogrešnom društvu,koje je imalo pogrešne vrijednosti, voljela sam kupiti neke skupe krpice (ne nešto dizajnirano),ali dosta malo skupljih stvari me je dovelo do bankrota. Ipak ta vremena su za mnom, a ja sam počela da uživam u gledanju rasprodaja, a dosta finih stvari nađem i u second handu. U moje top brendove spadaju HM, Zara, Mango, Springfield i ponešto mogu da pronađem u New Yorkeru, ali nisam pretjerano oduševljena kvalitetom.
E sad govoreći o rasprodajama, mislim da smo mi uskraćeni za prave rasprodaje. Sniženje od 20%, 5-10 KM, kakva su nam obično sniženja, su za mene sramna! Sa ovakvim standardom, imati tako jadna sniženja je prosto tužno. Kad odem u inostranstvo i uletim u radnje u kojima za 50 evra mogu solidno da nakupujem stvari, a za 100 i da ne pričam, totalno se rastužim, kad skontam da za te pare kod nas mogu kupiti uvrh glave 2 stvari.
Tako da bojkotujem naša sniženja, i našla sam neke šeme da naručujem iz inostranstva (jer kod nas dosta toga još uvijek ne možete kupiti preko on-line servisa), te sam za sada naručila sledeće, iz mog omiljenog HM-a.






Haljinica košta na sniženju 15 eura, košuljica 10eura, plišane baletanke 5 eura i ove poslednje 7,50 eura.
Za 37,50 eura ću dobiti super stvari, a ovdje bi mi realno trebalo bar 100 najmanje.
Tako da sam sad srećna čekajući svoju pošiljku, a onda ću da pokažem kako je to uživo.

XoXo
Sanja

Comments