Decembar+kupovina=PRAZNICI!!!



Nisam se čestito ni okrenula, a novembar je već ispario. Kada sam jutros skontala da je 1.decembar totalno se zaprepastih. Kad prije, pomislih? Čovječe, čitava jedna godina je prošla kao dlanom o dlan! Ipak jedino što me raduje jeste taj neki praznični osjećaj koji prati čitav decembar. To znači okićene radnje(ponekad doduše i neukusno), sniženja(iako premala, ali ipak čarobna SNIŽENJA), sav taj praznični šmek koji jako volim. Imala sam priliku biti do sada u inostranstvu za praznike i oni zaista znaju dočarati taj osjećaj. Ali šta je tu je. Ja sam prvi dan novog mjeseca, a i dobijenu platu iskoristila za manju kupovinu, koja je za sada označila početak kupovine ovog mjeseca (moraću više da trošim, ipak su praznici ;) ). Otišla sam u DM koji baš volim, mada volim i ostale kozmetik markete i kupila nešto što sam skontala usput i što mi se dopalo. Moram istaći da otkako sam otkrila Balea proizvode, zadovoljstvo mi je stalno otkrivati nove mirise i oduševljavati se što po niskim i povoljnim cijenama mogu da kupim i po meni kvalitetne proizvode. Tako sam sinoć kupila:

Ništa posebno, ali hej, tek sam počela. Moram da napomenem da imam normalnu kožu tijela, niti masnu niti suvu, te ljeti najviše volim da koristim losione za tijelo, dok se zimi odlučujem za mlijeka za tijelo zbog njihove teksture. Gušća su i masnija, što odgovara zimskim uslovima, da se koža ionako isušena vunenom odjećom koju nosimo, vjetrom ili grijanjem, ne bi dodato isušila. Ipak uz svako mlijeko koje kupim kupim i neki losion. Poslednjih nekoliko mjeseci uz neke standardne proizvode kupujem i ovaj Balea young-Zucker Schnute losion za tijelo.

Pored odličnog sastava, losiona koji nije težak ,ne lijepi se, lako se rastrlja i upija u kožu, bitno je da dugo poslije tuširanja mirišete na ovaj losion. A miris ne mogu ni da dočaram. Generalno volim voćne mirise svih proizvoda,i parfeme biram tako neke lagane voćno-cvijetne varijante, ali ova kombinacija mirisa nekog slatkiša sa limunom, ne mogu prosto dočarati, to morate da probate. A postoji i kupka za tuširanje istog mirisa. Ima još jedna varijanta ove young kolekcije, neko ljubičasto pakovanje, ali ništa posebno, bar ne meni. Dok ovaj losion toplo preporučujem. Miris je savršen i vraća neke uspomene....
Ne znam da li sam pomenula ranije ali malo je reći da sam luda za pranjem ruku, posle čega odmah mažem ruke. Ne, nisam luda, možda mala doza opsesivno-kompulzivnog poremećaja, ali ljekari kažu da svi manje više bolujemo od toga u nekim sferama ;). E sad, ne biram sad nešto specijalno kreme za ruke, tipa treba da bude od ovog,onog, i te sitnice. Često mijenjam kreme, i volim različite mirise. Dugo već koristim Balea kreme za ruke, prvo sam uzimala običnu varijantu, pa sa kamilicom, pa sa maslinovim uljem, pa sam prošli mjesec "parkirala" jednu sa mirisom i ekstraktom manga na posao(diiiivnooo miriše), a juče sam otkrila i ovo pakovanje , možda malo manje pakovanje(ne stigoh da pročitam koje). 


Kako sam shvatila u pitanju je koncentrat za ruke za hladne dane, sa palminim uljem i shea maslacem, i miris je veoma neutralan, a ruke posle ovoga svilenkaste i koža baršunasta. Jedina mana je što se treba malo više razmazivati, jer je malo gušća,ali zaista ruke su posle nje savršene. Čak i posle pranja gomile suđa. Lično isprobala :)
 Pored ruku,naravno dosta vodim računa i o njezi stopala, možda malo više ljeti, zbog sandalica, japankica , otvorenih cipelica i sl.kada je bitno da su vam stopala, posebno pete njegovane, ali mi je isto veoma važno da su mi stopala hidratizirana, da koža (ne daj Bože) nije hrapava i ispucala. Čini mi se da posle struganja noktima o lim, nema nijednog goreg zvuka od ispucale pete kada oblačite čarape, pogotovo hulahopke....brrrrrr. E zbog te fobije, ja sam vrlo uzorna kada je riječ o higijeni stopala. Jednom mjesečno odlazim na pedikir kod jedne sjajne djevojke, i tu dobijem kompletan tretman za male pare tj.10KM. Ali ostalih 29 dana sama vodim računa. E sad o kompletnoj njezi u nekom narednom postu, za sada ću samo da pohvalim kremu koju već treći put kupujem, jer mi se dopala. U pitanju je Balea  krema za njegu nogu sa ureom.

 Malo sam je loše fotografisala :). Uglavnom , sadrži 10 % uree, što pomaže omekšavanju kože peta i zaista se osjeća kako pozitivno djeluje na kožu. Fino i miriše, a jedino  što me malo nervira je što se malo teže "istiska" iz tube. Ali ne treba cjepidlačiti. Stvarno je toplo preporučujem za njegu stopala. 

U jednom od prvih postova sam opisala svoju ljubav prema lakovima za nokte. I dalje mislim da sam malo rekla. :D. Imam Boga pitaj koliko nijansi, i volim one malo čudnije boje. Ali me to ne sprečava da kupujem sve koje mi se dopadnu. Moram priznati da ne bacam brdo novca na to. Nisam pomodarka, niti snob, a da se ne lažemo, nemam ni novca za bacanje, pa da trošim koliko mi padne na pamet. Preživjela sam dužničko ropstvo, i sada sam u grupi racionalnih hedonista, koji se drže one stare "Proteži se koliko si dug". Odoh ja predaleko, ali poenta priče je da za lakove potrošim najviše 5 KM. Mislim da je sve preko, hajde recimo 7 KM, totalno bacanje para. Juče sam kupila ove dvije sjajne nijanse Essence lakova (najčešće ih kupujem), koje moram da pohvalim, jer su promijenili ambalažu i sada je četkica pljosnatija, deblja i lak se lakše nanosi.

Ovaj tamniji lak je nijansa 122 chic reloaded. E sad to je vrlo čudna nijansa. Podloga je tamno zelena, sa ljubičastim odsjajem, i kada se nanese odlična je, ali nedefinisana, što me je upravo i privuklo ovoj nijansi. 
Eto tako izgleda na noktu. Možda nisam uhvatila najbolji ugao da prikažem kako se prelivaju bolje od zelene do ljubičaste, ali može se vidjeti na poklopcu laka, otprilike tako izgleda i na noktu.
Drugi lak je neka boja leda kako ja to volim da nazovem, ali sa nekim sitnim ljubičastim česticama.
Nijansa je 142 grey-to be here. Nisam stigla da ga nalikiram, ali vjerujte na riječ da je odličan. Nekako izgleda neobično, a opet zanimljivo i na dugim i na kratkim noktima.

I na kraju sam naletjela na savršenu sijenku za oči, takođe Essence. Slučajno sam je ugledala i zaljubila se u nju. 
Riječ je o ediciji Wild craft, koja je bila aktuelna ljetos, ali je ovo nešto iz šteka, i bila je jedna jedina. Nijansa je 03 mystic lilac. Pošto se bavim šminkanjem, moram da kažem da sam zadovoljna i teksturom, i bojom i postojanošću. Skoro sam je testirala , pri šminkanju jedne djevojke i priznaću da je ispunila moja očekivanja. Boja je zaista savršena. Boja crnog vina i šljive (tako sam je ja definisala), dobro se kombinuje, a na koži izgleda ovako:

Hmmm...pa i nije mi nešto oštra fotka, ali nisam imala vremena (oči su mi se sklapale :D). Možda liči na gadnu masnicu, ali nije. Uživo je zaista perfect. U svakom slučaju, preporučujem je toplo svima, koji žele dramatičan look, i koji žele da istaknu svoje oči npr. smokey look koji ne mora biti crn.

E tako. I za kraj sam ostavila meni drag poklon.Veoma prikladan za hladne dane, ako ste što bi babe rekle "zimogrižljivi". Moj divni prijatelj Milenko koji živi i radi u Dubaiju, mi je poslao ovaj divan poklon, koji sam do sada gledala na filmu: termofor!!!
Koristila sam ga samo jednom u životu, ali se pokazao kao fantastičan. Šteta što kod nas nije više zastupljen, ali mora se priznati da su ljudi veoma kreativni, što pokazuje i ovaj divni materijal, koji je mekan poput ćebenceta, kojim je obložen.

 Mislim da sam spremna za početak zime :D, koju baš i ne volim. U iščekivanju prvog snijega, šaljem pozdrav.
Do narednog posta
XoXo
Sanja

Comments