Sweet november

Ispitni rok u punom jeku+ posao+ preseljenje, doveli su do toga da je u mom polu-organizovanom životu nastala potpuna reorganizacija. I dalje tvrdim da mi treba još 8 sati dana da se produži, da bih uspjela da pohvatam konce. Ispitni rok je prošao blago neslavno(više sreće drugi put), posao,kao i prethodnih osam godina(ista meta ,isto odstojanje), dok je zajednički život ,posle prvobitnog perioda privikavanja, došao do perioda idile.:D

A tu je i bilo svečani ulazak moje malenkosti u 28.godinu života.....tako da iako ne priznajem tu "zrelost", rodni list ne laže. :)

Danas je kiša, a moj outfit je zaista pećinski. Nema šta nisam, obukla i iskombinovala na sebi,ali sam zaboravila fotoaparat, te neću moći prikazati. Pih....
Mislim da je ovo prva novembarska kiša u gradu. I ja zamišljam kako sam u toploj sobi i kako uživam leškareći, i slušajući neku laganu muzikicu. Na prvom mjestu moja omiljena  "Newyork"...nju bih mogla slušati uvijek


Ili ako ne volite tu je i neki filmić, a evo i jednog staaarog,ali ipak odgovarajućeg mjesecu u kojem smo....


Srećni smo onoliko koliko sami uložimo u sve ono što nam izmami osmjeh na lice ili osjećaj ispunjenosti. Ni kiša ,ni loš dan, ni nervozne kolege, besparica niti slične gluposti, ne mogu vam pokvariti sreću, onu koju izgradite u svom svijetu.

xoxo
Sanja

Comments