Početak radne sedmice

Iako mnogi ne vole ponedeljak, pod izgovorom da im je to najteži dan u sedmici, te da do vikenda ima mnogo dana, ne znam, ja na to nikad nisam gledala tako. Meni je svaki dan isti, odnosno onakav je kakvim ga ja sebi napravim. Trudim se da budem pozitivna, i po prirodi sam takva, trudim se da me dosta stvari ne dotiče i izbjegavam da se nerviram, te mislim da je to dobar recept protiv lošeg raspoloženja. Dan je osvanuo divan, iako moj radni dan počinje ustajenjem u 4.30 ujutru, ipak me je obradovalo sunce i fino vrijeme. Za to sam se oslučila za ove fine boje koje volim, a to je ova puder roze i siva, pa sam obukla i džemper jer je ujutru bilo malo svježije, dok mi već popodne nije trebao. Ja sam inače veliki fan pletenica, i vjerovatno jedna od osoba koja na glavi dozvoljava sve vrste "rukorada" koji uključuju pletenice. Tako da sam pronosala razna gnijezda vulkane, ruske pletenice, obožavani model Julia Timošenko :D, i ostale, te mi je moja frizerka za danas napravila ovu simulaciju beretke. Nisam baš oduševljena, ali pošto sam toliko žurila nisam imala šanse da mi se ne svidi :)





Košulja   New Yorker
Farmerke New Yorker
Džemper  New Yorker
Minđuše   Six
Prsten      P....S....Fashion
Lančić sa Fatiminom rukom poklon drage prijateljice iz Tunisa :*
Cipele   Bata

Comments