Jesen stiže dunjo moja........

Brrrr......to je sve što mogu da konstatujem nakon izlaska iz stana u zagrljaj jutarnje svježine, za koju se naravno nisam pripremila adekvatno, računajući da me kasnije čeka toplo vrijeme,pa zašto da nosim višak garderobe ili ne daj Bože kišobran!? Iako bi jutarnja svježina, pogotovo u prvim jutarnjim časovima trebala biti normalna nekom ko ustaje u 4,30 svakog jutra poslednjih 8 godina, ipak teško prihvatam činjenicu da je ljeto gotovo i da se treba nadati samo sunčanim danima i da nas ne zadesi zima....Nisam baš neki obožavalac jeseni i zime, ali eto kažu ima nekih čari. Moja jedina asocijacija su kiše, zima, magla, jakne, duboke cipele,blato.....:(
... ipak ima i lijepih stvari, poput šetnjica, dekice, šolje čaja i knjige...e tome se radujem....i priznajem, obožavam gumene čizme :)

Ipak ne dadoh se omesti u spremanu stvarčica, tj.reviziji istih. Pored toga što zaista obožavam garderobu, ono što me više oduševljava jestu detalji. Neću reći ništa novo ako kažem da imam preko 150 pari minđuša, ogrlica, narukvica i prstenja. E tako odlučih da malo izbacim ono što ne upotrebljavam i da se riješim "smeća" u stanu, jer procjenjujem da živim kao krtica marljivo sakupljajući sve , pa kad mi "pukne" film pobacam sve. Tako sam sinoć prstenje "prečešljala" i bacila Boga mi finu količinu. Ostavila sam samo ove koje mi se baš,baš sviđaju i koje nosim....
pored ovoga u funkciji je još desetak srebrnih prstenčića, ali nisam mogla da ih fotografišem, za to mi je potrebno malo bolje svjetlo. Takođe sam naručila neke nove komade iz H&M-a, te se već radujem novitetima. Ipak pored svih ,meni najdraži je ovaj.....
...koji sam dobila 31.12.2011.godine u 10 h, na jednom amsterdamskom mostiću :) i rekla DA......



Comments