After summer....

Ja sam zaista sinonim za lijenost, bar kada je riječ o pisanju bloga. Od poslednjeg posta prošlo je........ne smijem ni da kažem, a za to vrijeme sam išla u dvije krajnosti, do 15.septembra sam crkla od posla radeći bez slobodnog dana, a onda od 15.-tog pa do prekjuče, nastupiše dani apsolutnog odmora. Odmor sam iskoristila da se vidim sa dragim ljudima i provedem što više vremena sa prijateljima, koje sam zanemarila zbog obaveza na poslu, a onda sam otišla na predivan odmor u Grčku i odatle produžila za božanstveni Istanbul, koji nemam riječi da opišem.Zaista sam oduševljena, i što god bih napisala , ne bi bilo dovoljno da iskažem svoje viđenje o tom prelijepom gradu.




Ipak ponedeljak i vraćanje na posao, vratio me je i u realnost, a to je da je već septembar, da počinje kampanja i da ću umrijeti od posla, te da počinje septembarski ispitni rok (a ja još nemam uslov za četvrtu :(), kao i da je skoro kraj ljetu. Ipak kako nisam po prirodi sklona depresivnom raspoloženju, naći ću nešto veselo i u predstojećim jesenjim danima. Bilo je zaista mnogo stvari koje sam voljela kada je ljeto bilo u punom jeku. Pored slobodnih modnih izražaja koji su se mogli vidjeti na ulicama gradova, lepršavih frizura, i osjećaja slobode koje ljeto samo po sebi donosi, bila sam oduševljena i bojama noktića koje su se viđali na rukama djevojaka i žena. Moram priznati da zaista vodim računa o rukama. Jedna sam od onih frikova koji peru ruke po ko zna koliko puta dnevno, te ih mackaju kremicama i naravno lakiraju, bukvalno u sve moguće boje. Volim lijepo oblikovane nokte i lijepe ruke, bilo da su duži ili kratki. Izbjegavam vještačke nokte, mada sam i sama nekoliko mjeseci bila žrtva istih (gel opcija), čisto da vidim kako to funkcioniše. Ipak sam to batalila na vrijeme jer mi je Bog na sreću dao divne nokte (nije što su moji:D), te ih poslednjih godina uglavnom njegujem kao kratke. Lakove zaista obožavam što se može vidjeti i po kolekciji koju posjedujem :D
Prije nego što sam krenula na more, djevojka kod koje idem na pedikir, nalakirala mi je nokte u svim mogućim varijantama, a moj momak je komentarisao da sam kao mala djevojčica...hihihi, ali meni su bili super...

I ove godine sam kao i prethodnih gomilala razne boje. Zaista obožavam boje, te su se ove sezone moji nokti doslovno šarenili. Nije bitno koliko lakovi koštaju, nisam pobornik bacanja novca, koga ionako nikada nemamo dovoljno, tako da sam se uglavnom svabdijevala po CM-u i DM-u i našla super nijansi.
Od prošle godine "preteklo" je nešto i jesenjih nijansi, pa ću dodati još koju bojicu, vidjela sam sjajnu ponudu u časopisima i internet portalima, pa se već radujem novim bojama, koji će upotpuniti postojeću kolekciju...
Ipak uz sve ove boje ja se i dalje kunem u bezbojni lak za jačanje noktiju, dobru turpiju i "sušač" laka za nokte, može bilo koji, ali meni je ovaj iz Avona odličan, povoljan i dugo traje...
....i naravno njeno veličanstvo KREMA ZA RUKE, koju imam i na poslu i kod kuće i manju verziju u torbi. Ne volim one pretjerano masne niti one "klizave", tako da mi se ova dopada i po teksturi i po mirisu, te je preporučujem svima...i naravno pristojne je cijene :)
Sjetite se da ljudi na vama, između ostalog kada vas prvi put ugledaju pored lica vide i ruke, i mislim da zaslužuju adekvatnju njegu.
XOXO



Comments