Prvi post :)

Eh da, pozdrav svima.
Nova sam u ovome, pa ne znam tačno šta treba da radim i kako šta treba da izgleda zato ne zamjerite. Moj život je zaista dinamičan i ne stignem da uradim većinu stvari koje želim u toku 24h, i nerijetko želim da dan traje barem 36h. Te otuda pitanje otkud ja da postanem bloger??? Moram priznati da sam na blogove inače naletjela sasvim slučajno. Znala sam naravno o čemu je riječ, ali nisam čitala ni jedan. Tu i tamo sam u časopisima uspjela da naletim na neke ali ništa specijalno. E onda sam na sjajnom sajtu www.modamo.info naletjela na članak o bh blogerima, i odlučila da vidim o čemu je riječ, i tako sam malo po malo zaključila da svaki dan idem na te adrese. :) Oduševili su me mladi, kreativni ljudi koji zaista imaju šta da ponude i od kojih zaista možemo da naučimo svašta, koji imaju sjajne ideje i zdrav odnos prema životu, i zbog njih treba da budemo ponosni na zemlju u kojoj živimo. Prije svega inspiraciju mi je dala Emina Saletović i njen sjajni blog Vintage love shop, kao i brojne druge blogerice. Te sam odlučila biti dio toga i evo me. Taraaam :D.

Ne očekujte previše. Ne mogu reći da sam specijalno urbana pa da očekujete čuda neviđena, niti da sam previše mudra pa da ćete naći kamen mudrosti. Imam svoje viđenje stvari i želim da ih podijelim sa vama. Kako i sam blog nosi naziv Life&Love, iskoristiću ovaj kutak za priče o stvarima iz života, o onome što mi se dešava trenutno, o ljubavi kao ljubavi, ljubavi prma modi, putovanjima,knjigama i sl. stvarima koje me zanimaju. Ponekad ću vam pustiti i po neki prilog jer se bavim novinarstvom, pa ćete vidjeti kako neke stvari izgledaju iz mog ugla. U svakom slučaju ovo je i više nego dosta za početak. Nadam se da će vam se dopasti :*

Comments

  1. Ej Sanja, pošto smo obje na početku pisanja, sretno curooooo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. E hvala puno, snalazim se nekako valjda, biće bolje. Svaki početak je težak, ali uštelit ćemo se mi ;) Srećnoooo

      Delete

Post a Comment