Holiday dreamer



Ne znam za vas,ali ja sam ušla u tešku fazu razmišljanja o godišnjem odmoru i moru. Iako putujem tek 24.avgusta to me ne sprečava da svaki dan googlam šta treba da posjetim u mjestima gdje ću ići. Tu pred-odmornu atmosferu posebno podgrijava činjenica da je pola kolektiva na odmoru i samo se smjenjuju, a ja sam poslednja. Pih. Kako reče Desanka Maksimović:"Sreća je lijepa samo dok se čeka...", te tako pokušavam da to primijenim na sopstvenoj koži. :) Moj momak je juče otišao "na blic" na more, a ja jadna crnčim i radim. Život zna biti baš surov :D. Postavila sam ovaj link, jer volim ovu pjesmu kao i Zaz, iako je možda u poslednje vrijeme previše forsiraju, ali izabrala sam baš ovaj link jer su slajdovi Istanbula, u koji ću ići , između ostalog na odmor. Nemam riječi da opišem svoju sreću zbog toga, jer zaista volim da putujem, i obišla sam dio Evrope, ali Istanbul je jedan od gradova koje baš,baš želim da vidim i toliko se radujem. Nadam se da ću donijeti približno dobre fotke kao ove, pa da ću vam pokazati. Ako neko ima neki predlog i iskustva neka slobodno kaže, biće mi drago čuti još neko mišljenje, pored ovih na netu, rado bih ga usvojila :D. Plan za odmor je odlazak na par dana u Asprovaltu, od koje ne očekujem Bog zna šta, sem sirovog ljenčarenja i odmora sivih ćelija....

Nakon toga smo se planirali odvesti do Istanbula(ne mogu da dočekam), i tamo biti 4 dana...
...i u povratku prenoćiti u Sofiju, malo razgledati.....

I nažalost povratak kući :(. Ja baš ne volim da se vraćam kući. Posle putovanja moram da "odbolujem" bar jedan dan, dok se ne vratim u normalu. I već tada smišljamo novi plan :D.

Na ovih +40 mi jedino ostaje da se rashlađujem idejom o ljetovanju što ću i nastaviti, uz još jednu pjesmicu, a možda me put sledeći put odvede u baš u Pariz...nikad se ne zna ;)




Comments

  1. eh vidim da si se snašla ;D čast mi je ostaviti prvi komentar , i ja samo o odmoru razmišljam i cijeli august sam na putu s obzirom da sam se prošli put zaljubil au Holandiju skroz ..idem ponovo samo duže ovaj put :D pa Beč :D a u Istanbulu sam dva puta bila i fantastičan je grad , treba ti mjesec dana da sve vidiš i imaju najbolje tržne centre na svijetu, da se izgubiš :D nadam se da ćeš se lijepo odmoriti !

    ReplyDelete

Post a Comment